بهترین تبلت های سامسونگ 2020 ؛ مشخصات و قیمت


طی سا‌ل‌های اخیر، سامسونگ هر سال چندین تبلت جدید را به بازار ارائه کرده است که از بین آن‌ها برخی مدل‌ها در سال 2020 نیز هنوز گزینه خرید مناسبی هستند. در این مقاله بهترین تبلت های سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

شاید تبلت های سامسونگ از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل نرسند، اما این بدان معنا نیست که هزینه کردن برای یک تبلت سامسونگ کار اشتباهی است. درواقع، برخی از تبلت های سامسونگ با توجه به قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌ها و امکانات خوبی را ارائه می‌کنند که این کالاهای دیجیتال را به یک خرید به صرفه تبدیل کرده‌اند. در ادامه این مطلب بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2020 را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2020
    • تبلت Samsung Galaxy Tab S6
    • تبلت Samsung Galaxy Tab S4
    • تبلت Samsung Galaxy Tab S5e
    • تبلت Samsung Galaxy Tab A
    • تبلت Samsung Galaxy Tab S2
    • تبلت Samsung Galaxy Book

بهترین تبلت های سامسونگ 2020


بهترین تبلت های سامسونگ که در سال 2020 خرید آن‌ها امکان پذیر است به شرح زیر هستند:

تبلت Samsung Galaxy Tab S6

بهترین تبلت سامسونگ

  • پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون 855
  • رم: 6 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 128 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 10.5 اینچ

علاوه بر اینکه سامسونگ گلکسی تب S6 یک تبلت فوق‌العاده است، می‌تواند جایگزینی برای لپ تاپ شما نیز باشد. این محصول از سری تبلت های سامسونگ است که از DeX mode پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که می‌تواند تا 20 اپلیکیشن را همزمان در کنار هم باز کند. بعلاوه، Galaxy Tab S6 ویژگی دیگری نیز دارد که آن را همانند یک لپ تاپ با ارزش می‌کند و آن صفحه کلید جدید این تبلت است که به ترک پد مجهز است.

Galaxy Tab S6 به لطف نمایشگر 10.5 اینچی خود که توسط حاشیه‌هایی باریک احاطه شده است، یک ظاهر زیبا را به خود گرفته و همچنین با تکیه بر پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 855، رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی عملکرد سخت افزاری سریع و بی‌نقصی را ارائه می‌کند. قیمت این تبلت سامسونگ که یک S Pen نیز آن را همراهی می‌کند، در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 11 میلیون و پانصد هزار تومان است.

تبلت Samsung Galaxy Tab S4

معرفی بهترین تبلت های سامسونگ

  • پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون 855
  • رم: 4 گیگابایت / 6 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت / 256 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 10.5 اینچ

گلکسی تب S4 دومین دستگاهی است که می‌توان آن را در فهرست بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2020 قرار داد. این دستگاه از نمایشگری Super AMOLED با اندازه 10.5 اینچی بهره می‌گیرد که رزولوشن 1600×2560 پیکسل را ارائه می‌کند. Samsung Galaxy Tab S4 توان پردازشی خود را از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 855 که یک پردازنده هشت هسته‌ای بر روی آن سوار است می‌گیرد. از نظر حافظه، این تبلت در دو مدل 256 گیگابایتی با رم 4 و 6 گیگابایت و همچنین یک مدل 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy Tab S4 نیز از ماوس و کیبورد پشتیبانی کرده و به لطف DeX mode استفاده از اپلیکیشن‌ها به صورت مالتی تسکینگ نیز در آن امکان پذیر است. بعلاوه، این تبلت به همراه یک S Pen ارائه خواهد شد که استفاده از آن می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. قیمت مدل 64 گیگابایتی گلکسی تب S4 در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 12 میلیون تومان است.

تبلت Samsung Galaxy Tab S5e

بهترین تبلت های سامسونگ با قیمت مناسب

  • پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون SDM670 670
  • رم: 4 گیگابایت / 6 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 10.5 اینچ

سامسونگ گلکسی تب S5e یکی دیگر از بهترین تبلت‌ های سامسونگ از خانواده S است. درواقع این دستگاه یکی از تبلت های جدید سامسونگ است که برای کسانی که به دنبال یک تبلت با ظاهر امروزی‌تر می‌گردنند بسیار مناسب است. این تبلت حاشیه‌های کم‌تری را نسبت به نسخه‌های پیشین خود در اطراف نمایشگر شامل می‌شود و با یک طراحی سبک و باریک تنها 400 گرم وزن و قطری 5.5 سانتی‌متری دارد. نمایشگر Samsung Galaxy Tab S5e از نوع Super AMOLED بوده و با اندازه 10.5 اینچی خود، روزلوشن 2560×1600 پیکسل را ارائه می‌کند.

تراشه 10 نانومتری Qualcomm SDM670 Snapdragon 670 با پردازنده مرکزی هشت هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 615 قدرت پردازش این محصول را فراهم می‌کنند. این دستگاه از نظر حافظه در دو مدل 128 گیگابایتی با مقدار رم 6 گیگابایت و مدل 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت عرضه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این دستگاه را در فهرست بهترین تبلت‌ های سامسونگ قرار می‌دهد، باتری تبلت 7040 میلی آمپری آن است که زمان روشن ماندن 14 ساعت و 30 دقیقه‌ای را برای آن امکان پذیر می‌کند. تبلت گلکسی تب S5e به اندروید 9 پای مجهز بوده و قیمت مدل 64 گیگابایتی آن در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 10 میلیون تومان است.

 تبلت Samsung Galaxy Tab A

تبلت شامسونگ برای بازی

  • پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون SDM450 450
  • رم: 3 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 32 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 10.5 اینچ

گلکسی تب A یکی دیگر از بهترین تبلت های سامسونگ است که نسبت به قیمت خود امکانات قابل قبولی را ارائه می‌کند. این تبلت نمایشگری 10.5 اینچی داشته و قدرت پردازش خود را از تراشه میان رده اسنپدراگون 450 و پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌گیرد. Galaxy Tab A به 3 گیگابایت رم مجهز است و سامسونگ فضایی به بزرگی 32 گیگابایت را برای حافظه ذخیره‌سازی آن در نظر گرفته است. البته پنل نمایشگر این دستگاه از نوع Super AMOLED نبوده و برای پایین آوردن قیمت، یک پنل LCD با روزلوشن 1920×1200 بر روی آن تعبیه شده است. تبلت Samsung Galaxy Tab A به اندروید Oreo مجهز بوده و قیمت آن در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 6 میلیون تومان است.

تبلت Samsung Galaxy Tab S2

معرفی بهترین تبلت های سامسونگ

  • پردازنده: Exynos 5433
  • رم: 3 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 32 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 8 اینچ

به لطف نمایشگر زیبا 8 اینچی و طراحی جذاب، گلکسی تب S2 یکی از بهترین تبلت‌ های سامسونگ با اندازه کوچک لقب می‌گیرد. این دستگاه قدرت پردازش خود را از یک پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5433 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز می‌گیرد، 3 گیگابایت رم دارد و از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره‌مند شده است. بعلاوه، Galaxy Tab S2 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پشت خود میزبانی می‌کند که قابلیت به ثبت رساندن تصویری زیبا و با رنگ‌های واقعی را دارد. همه این ویژگی‌ها این دستگاه را به یک تبلت کوچک ایده‌آل تبدیل می‌کنند که می‌تواند برطرف کننده نیازهای روزمره ما به یک دستگاه هوشمند باشد. قیمت Samsung Galaxy Tab S2 در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 5 میلیون و هشتصد هزار تومان است.

تبلت Samsung Galaxy Book

معرفی بهترین تبلت های سامسونگ

  • پردازنده: Intel Core i5-7200U
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 128 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 12 اینچ

وقتی صحبت از تبلت های ویندوزی سامسونگ می‌شود، گلکسی اس بوک بهترین آن‌ها است. این دستگاه یک تبلت 12 اینچی مبتنی بر ویندوز 10 است که از یک نمایشگر Super AMOLED فوق‌العاده بهره‌مند شده است. تبلت ویندوزی سامسونگ از ویدئوهای HDR پشتیبانی کرده که به لطف آن می‌تواند تصاویر را با دامنه رنگی غنی‌تری به نمایش بگذارد. Samsung Galaxy Book به یک پردازنده اینتل Core i5-7200U مجهز است که توان پردازشی آن را فراهم می‌سازد. این دستگاه 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم دارد و همچنین از S Pen نیز پشتیبانی کرده که می‌توان از آن برای یادداشت برداری، باز کردن اپلیکیشن‌ها و همچنین اسکرین شات گرفتن استفاده کرد.

در این مطلب بهترین تبلت های  سامسونگ که در سال 2020 ارزش خرید بالایی دارند را خدمت شما معرفی کردیم. نظر شما در مورد دستگاه‌های معرفی شده چیست؟ آیا تجربه کار با هیچ کدام از آن‌ها را داشته‌اید؟ با مشارکت در بخش نظرات ما را مطلع سازید.

علاقه‌مند به خرید تبلت های  سامسونگ هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت