کدام مچ‌بند شیائومی را بخریم؟ بررسی فیتنس ترکرهای برند شیائومی


بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در دنیایی که به طور فزاینده، انسان‌ها بیش از قبل نسبت به شرایط سلامتی خود وسواس و حساسیت به خرج می‌دهند، بازار ابزارهای سلامتی، به خصوص مچ‌بندهای هوشمند به سرعت در حال رونق گرفتن است. ورزشکاران و افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند بیش از پیش، رو به استفاده از ابزارهای هوشمند سلامتی به منظور پایش دقیق فعالیت‌ها و زندگی روزمره خود آورده‌اند. مچ‌بندهای هوشمند در کنار قیمت مناسب، امکانات فراوانی برای کاربران همچون پایش دقیق فعالیت‌های ورزشی، اندازه گیری دقیق ضربان قلب، تحلیل خواب و … فراهم نموده است. از شیائومی به عنوان یکی برند‌های شناخته شده در این حوزه که از سال ۲۰۱۴ تا به امروز سر و صدای زیادی به پا نموده می توان نام برد.

شیائومی، از برند ناآشنای دیروز تا برندی باکیفیت، قابل اطمینان، متنوع و قابل دسترس از لحاظ قیمت، که امروزه با گذشت کمتر از یک دهه فعالیت توانسته نظر بسیاری از ایرانیان را نسبت به کیفیت محصولات چینی دگرگون سازد. مهر تایید بر این مطلب، آمار فروش مچ‌بند «می‌بند ۴» به عنوان پرفروش ترین گجت پوشیدنی دنیا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بوده است. به طوری که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ این شرکت توانسته بیشترین میزان فروش در سراسر جهان را داشته و با فروش ۱۲.۲ میلیون دستگاه این شرکت در مقایسه با سال گذشته ۷۴.۴ درصد رشد را تجربه و توانسته ۲۷ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

خانواده Mi Band شیائومی علاوه بر امکانات، کیفیت ساخت بالا و طراحی شایسته، به عنوان قهرمان ابزارهای سلامتی هوشمند از نظر قیمت‌های رقابتی شناخته می‌شود. این سری سال هاست که به لطف محبوبیت بسیار زیاد در چین، هند و قیمت‌های فوق العاده پایین در غرب در رتبه‌های برتر فروش جهانی قرار دارد.

با توجه به اینکه تنها چند ماه از تاریخ عرضه می‌بند ۵ می‌گذرد، در این مطلب سعی داریم تا با بررسی دقیق، بهترین مچ‌بند هوشمند این سری را به علاقه مندان تکنولوژی و کسانی که قصد خرید مچ‌بند هوشمند را دارند، معرفی نماییم.

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • نمایشگر رنگی بزرگ و پویا با تم های مختلف
  •  دارای ۱۱ حالت ورزشی مختلف
  • مقاوم در برابر فشار آب تا فشار ۵ اتمسفر و عمق ۵۰ متر
  • سنسور تشخیص ضربان قلب
  • پایش وضعیت خواب
  •  سلامت بانوان
  • کنترل پخش موسیقی

نقاط ضعف

  • نبود GPS برای موقعیت یابی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

شیائومی در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۲ خرداد ماه)، به امید تکرار موفقیت‌های حاصل از نسخه قبلی، سری جدید می‌بند را در ادامه رسالت های به ارث برده از نسل های پیشین با‌ نام تجاری می‌بند ۵ معرفی نمود. سری جدید مچ‌بند می‌بند ۵ با همان طراحی ظریف و ساده، علاوه بر زیبایی، سهولت استفاده راحت و طولانی مدت را چه هنگام انجام فعالیت های ورزشی و چه فعالیت های روزمره برای کاربران فراهم آورده است.

۱۱ حالت ورزشی مختلف، GPS (از طریق اتصال به گوشی)، سنسور تشخیص ضربان قلب و پایش خواب لحظه به لحظه به صورت ۲۴ ساعته، اندازه گیری میزان استرس، عمر باتری ۱۴ روزه، نمایش اعلانات برنامه‌های مختلف، کنترل دوربین موبایل با استفاده از ساعت هوشمند، ردیابی چرخه قاعدگی بانوان، تمرین نفس کشیدن، ردیابی میزان غلظت اکسیژن خون و بسیاری از امکانات دیگر که توسط نمایشگر رنگی روشن و شفاف ضد خش ۱/۱ اینچی آمولد، به عنوان بزرگترین صفحه نمایش سری می‌بند قابل مشاهده است. تغییرات صفحه نمایشگر در سری جدید موجب خوانایی بیشتر اطلاعات بخصوص در زیر نور آفتاب شده است. می‌بند ۵ مانند مدل قبلی خود ضد آب بوده که باعث می شود به راحتی بتوان با آن دوش گرفت یا از ویژگی های ردیابی شنا در استخر استفاده نمود.

به منظور جذب سلایق مختلف، این مچ‌بند هوشمند با بند TPU در هشت رنگ مختلف شامل مشکی گرافیتی، آبی تیره، نارنجی، برنز بنفش، زرد، سبز روشن، فیروزه‌ای تیره و عاجی در دسترس بوده و همچنین می‌بند ۵ از پس زمینه های (والپیپر) مختلف نیز پشتیبانی می کند. از مهمترین تغییرات این سری می توان به تغییر سیستم شارژ می‌بند اشاره نمود که به لطف قابلیت شارژ مغناطیسی جدید دیگر نیازی به خارج نمودن می‌بند از بند نگهدارنده خود نیست.

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global Version

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global Version

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  قیمت مناسب
  •  نمایشگر رنگی بزرگ و پویا با تم های مختلف
  • نمایشگر رنگی
  • دارای ۶ حالت ورزشی مختلف
  • مقاوم در برابر فشار آب تا فشار ۵ اتمسفر و عمق ۵۰ متر
  • سنسور تشخیص ضربان قلب
  • پایش وضعیت خواب
  • کنترل پخش موسیقی

نقاط ضعف

  • نبود GPS برای موقعیت یابی
  •  حاشیه زیاد نمایشگر
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

می‌بند ۴، به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات پوشیدنی هوشمند سلامت در سال ۲۰۱۹، با تغییرات چشمگیر و با هدف خط و نشان کشیدن برای رقبا معرفی گردید. طراحی زیبا و وزن کم این مچ‌بند حس مناسبی برای کاربران در هنگام انجام فعالیت های ورزشی و روزانه فراهم آورده و صفحه نمایش رنگی تخت، بزرگتر و مقاوم تر از نسل پیشین ۰٫۹۵ اینچی آن، به همگان ثابت نمود که رنگ و روشنایی بیشتر باعث کاهش ماندگاری باتری نشده و به طور شگفت انگیزی این مچ‌بند با یکبار شارژ حدود ۲۰ روز قابل استفاده می‌باشد.

به لطف استفاده از شتاب سنج و ژیروسکوپ سه محوره، این دستگاه به آسانی می تواند نوع ورزش کاربر را تشخیص داده و ردیابی کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر، سنسور ضربان قلب، هشدار کم تحرکی و پایش وضعیت خواب کاربر و … اشاره کرد.

می‌بند ۴ همچون برادر بزرگتر خود می‌بند ۵، از قابلیت نمایش اعلانات برنامه های مختلف، نمایش پیام ها، رد تماس و تنظیم یادآور، کنترل موسیقی و.. بهره می برد و تمامی موارد فوق از طریق گوشی قابل سفارشی سازی است. این مچ‌بند در رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی در دسترس است.

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4C

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4C

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • نمایشگر رنگی بزرگ
  •  دارای ۵ حالت ورزشی مختلف
  •  مقاوم در برابر فشار آب تا فشار ۵ اتمسفر و عمق ۵۰ متر
  • سنسور تشخیص ضربان قلب
  • پایش وضعیت خواب
  • کنترل پخش موسیقی

نقاط ضعف

  • نبود GPS برای موقعیت یابی
  • عدم پشتیبانی از NFC
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

می‌بند ۴سی با دارا بودن ترکیبی از ویژگی های دو مچ‌بند می‌بند ۴ و می‌بند ۵، با قیمت و وزنی کمتر معرفی شده است. این مدل از طراحی متفاوت و ظرفیت باتری بیشتر بهره می برد. این مچ‌بند دارای عمر باتری ۱۴ روزه بوده که شارژ کامل آن حدود ۲ ساعت طول کشیده و از طریق یک درگاه USB داخلی در بند انجام می‌شود و از طرفی وجود پورت USB A به شما اجازه می دهد تقریبا با هر چیزی آن را شارژ کنید. همچنین به نمایشگر رنگی ۱٫۰۸ اینچی TFT، حسگر ضربان قلب، حالت های مختلف ردیاب تناسب اندام مجهز است.

از نظر ردیابی فعالیت، می‌بند ۴سی تمام قابلیت ها مانند شمارش گام، مسافت، کالری، نظارت مداوم بر ضربان قلب و نظارت بر خواب را به شما ارائه می دهد. همچنین از پنج حالت ورزشی شامل دویدن در فضای باز، تمرین کردن، دوچرخه سواری، تردمیل و پیاده روی سریع پشتیبانی می کند. درست مانند سایر می‌بندهای اخیر، می‌بند ۴سی نیز در برابر آب مقاوم بوده و از اعلان ها، هشدارهای تماس دریافتی و همچنین کنترل موسیقی پشتیبانی می کند. این مچ‌بند در چهار رنگ نارنجی، مشکی، آبی و زیتونی عرضه می شود.

جمع‌بندی

تمامی مچ‌بندهای بررسی شده، قابلیت اتصال بر روی گوشی از طریق اپلیکیشن هوشمند «می فیت» را دارا بوده و علاوه بر آن، برای استفاده از این مچ‌بندهای ورزشی نیازی نیست که حتما گوشی خود را هم به همراه داشته باشید.

به طور کل با توجه به قیمت و امکانات محصولات بررسی شده در بازار کشور، اگر به طور حرفه‌ای ورزش نمی‌کنید و در حد نیاز معمول به دنبال بهبود شرایط سلامت و تندرستی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از می‌بند ۴ است. اما پیشنهاد ما برای ورزشکاران، علاقه‌مندان به تکنولوژی روز و افرادی که با حساسیت بیشتر به دنبال آگاه شدن از جزئیات بیشتر فعالیت‌های روزانه زندگی خود هستند، مچ‌بند جدید و پرچمدار حال حاضر شیائومی در حوزه مچ‌بندهای هوشمند سلامت می‌بند ۵ می باشد.

 

علاقه‌مند به خرید مچ‌بند هوشمند شیائومیهستید،ولی در لست بالا کالای مورد نظر شما نبود  برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق سایر  محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت