۵ دوربین فیلم‌برداری خودرو ارزان قیمت در بازار برای افراد مبتدی


بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

یکی از جدیدترین ابزاری که در بازار خودرو مورد استقبال قرار گرفته و نظر دارندگان خودرو را به خود جلب کرده است، دوربین‌های فیلم‌برداری خودرو است. این دوربین‌ها کاربردهای متنوعی دارند و به همین دلیل به یکی از ملزومات خودرو تبدیل شده‌اند. ثبت لحظات خوش در هنگام سفر و در حین رانندگی یکی از کاربردهای جالب این دوربین‌ها است.

در دوربین‌های خودرو حسگری تعبیه شده است که با وارد شدن ضربه به آن، فیلم‌برداری را آغاز می‌کند. اگر ضربه در زمان پارک بودن ماشین نیز وارد شود، دوربین به کمک این حسگر به کار می‌افتد و فیلم‌برداری شروع می‌شود. همین ویژگی سبب شده تا این دوربین‌ها بسیار پرطرفدار شوند زیرا امکان فیلم‌برداری از سارقین و ضبط صدای آن‌ها را می‌دهند.  با افزایش سرقت خودرو در دنیای امروزی می‌توان گفت که خرید دوربین فیلم‌برداری خودرو به یکی از مهم‌ترین وسایل خودرو تبدیل شده است.

البته این محصول در برندهای مختلف با کیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون عرضه می‌شود که شاید در زمان خرید سردرگم شوید که کدام یک را انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید که با بودجه اندک دوربین فیلم‌برداری خودرو بخرید، با ما در این مطلب همراه باشید تا با ۵ دوربین فیلم‌برداری خودرو ارزان قیمت آشنا شوید.

دوربین فیلم‌برداری خودرو آی سون مدل  KN-1080

دوربین فیلم‌برداری خودرو آی سون مدل  KN-1080

برند آی سون یک از بهترین دوربین‌های ارزان قیمت فیلم‌برداری خودرو را با مدل KN-1080 عرضه کرده است. این دوربین دارای سیستم دستیار هوشمند پیشرفته (Advanced Driver-assistant Systems) است که با اسم اختصاری ADAS  در دنیا شناخته می‌شود. این سیستم با الگوریتم‌های پیشرفته به کار رفته در آن، جاده را اسکن می‌کند و به این ترتیب به شما هشدار می‌دهد که از لاین خارج شده‌اید یا فاصله‌تان با خودرو‌های دیگر چه میزان است.

در واقع این سیستم هوشمند در حال حاضر بر روی اکثر خودروهای مدرن در دنیا استفاده می‌شود تا تصادفات کاهش چشمگیری داشته باشد. علاوه بر این، دوربین خودرو KN-1080 امکان ضبط تصاویر هم از جلوی خودرو و هم از پشت خودرو را فراهم می‌کند. دوربین دوم این دستگاه که در داخل خودرو نصب می‌شود امکان حرکت دنده‌عقب راحت‌تر را فراهم می‌کند و از طرفی، می‌توانید اتفاقات حین رانندگی را نیز ضبط کنید.

در مورد ظاهر دوربین فیلم‌برداری خودرو آی سون مدل KN-1080 باید گفت که این دوربین ارزان قیمت ابعادی برابر با ۸۷x50x20  میلی‌متر دارد و وزن آن ۶۰۰ گرم است. این دوربین خودرو دارای یک لنز عریض (wide) است که زاویه دید ۱۷۰ درجه دارد. کیفیت تصاویر دوربین جلوی این محصول با کیفیت Full HD ضبط می‌شود. علاوه بر این، GPS تعبیه شده در این دوربین امکان موقعیت زمانی و مکانی و همچنین میزان سرعت دقیق خودرو را فراهم می‌کند. رزولوشن عکس در این محصول برند آی سون ۵٫۰  مگاپیکسل است. لنز دوربین محدوده زوم تا ۱۰ برابر بزرگنمایی دارد.

از میان سایر قابلیت‌های این دستگاه باید به قابلیت فیلم‌برداری در شب و مجهز بودن به کارت حافظه microSD  اشاره کرد.

دوربین فیلم‌برداری خودرو مدل S16

دوربین فیلم‌برداری خودرو مدل S16

نقاط مثبت 

  • کیفیت مناسب تصاویر در روزهای غیر آفتابی
  • ابعاد مناسب
  • کیفیت خوب بدنه

نقاط ضعف 

  • کیفیت متوسط فیلم‌برداری در شب و در روز آفتابی

دوربین فیلم‌برداری خودرو مدل S16 دوربینی حرفه‌ای با کیفیت لنز ۶Glass/F2.0/150Degree و زاویه دید ۱۷۰ درجه است. این دوربین در ابعاد ۹۳x35x35  میلی‌متر و وزن ۱۰۰ گرم طراحی شده است. جنس بدنه این دوربین پرطرفدار و ارزان قیمت خودرو پلاستیک استریل بوتادین اکریلونیترول (PC) است.

این دوربین با داشتن درگاه TF Card از رم ۴ تا ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. از نقاط مثبت این دستگاه، داشتن حالت‌های گوناگون فیلم‌برداری و همچنین قابلیت فیلم‌برداری در نور کم و شب است. این دوربین علاوه بر امکان استفاده در خودرو برای ضبط لحظات جذاب می‌تواند برای نصب روی دوچرخه و موتورسیکلت نیز استفاده شود تا به کمک آن حرکات نمایشی و زیبای خود را ثبت و ضبط کنید.

دوربین فیلم‌برداری خودرو مدل S16 توانایی ضبط تصاویر با کیفیت Full HD و با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را فراهم می‌کند. رزولوشن عکس در این دوربین ۲ مگاپیکسل است. این دوربین امکان ضبط ویدیو و صدا در زمان حرکت را دارد و همین امر برای ضبط شواهد در زمان تصادف بسیار کاربردی است. این محصول قابلیت اتصال به WiFi را دارد و به کمک آن می‌توان از طریق اپلیکیشن تلفن همراه آن را کنترل کرد. نوع حسگر به کار رفته در این محصول CMOS  است. محدوده زوم لنز دوربین خودرو ارزان قیمت S16 تا ۱۰ برابر امکان بزرگنمایی دارد.

لرزشگیر تصویر، فوکوس خودکار، خروجی USB، قابلیت فیلم‌برداری در شب، میکروفون داخلی، زاویه گسترده ۱۷۰ درجه (قابل تنظیم)، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS، جهت چرخش ۳۶۰ درجه، پشتیبانی ضبط در شب و در روز از ویژگی‌های مهم این دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای، قوی و مقرون‌به‌صرفه است.

دوربین فیلم‌برداری خودرو روسوتو مدل RS301

دوربین فیلم‌برداری خودرو روسوتو مدل RS301

نقاط قوت 

  • کیفیت خوب دوربین هم در روز و هم در شب
  • کوچکی و در دید نبودن
  • ضبط خوب صدا
  • پشتیبانی از دوربین دوم

نقاط ضعف 

  • عدم ثبات تنظیمات
  • برد کم ارتباط بیسیم
  • پشتیبانی نکردن رم ۱۲۸ گیگابایت
  • نداشتن دید در شب

دوربین فیلم‌برداری خودرو مدل RS301 یکی از بهترین محصولات برند روسوتو (Rosoto) است که با همکاری برند سونی ساخته شده است. ابعاد این دوربین۸۱x31x51  میلی‌متر و وزن آن ۷۹  گرم است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. این دوربین حرفه‌ای مجهز به سیستم پردازش پیشرفته WDR (Wide Dynamic Range) است. این سیستم در واقع امکان ضبط تصاویر با جزئیات بیشتر در شرایط مختلف نور را می‌دهد. به این ترتیب، این محصول قادر است تا در ساعت‌های مختلف شبانه روز تصاویری با کیفیت ارائه دهد. کیفیت واقعی این دوربین Full HD و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه است.

انواع سنسورهای حرکتی از جمله سنسور G و Motion Detection در دوربین فیلم‌برداری خودرو روسوتو مدل RS301 به کار رفته است. این محصول قابلیت اتصال به WiFi دارد و می‌تواند تا برد ۱۵-۲۰ متر از طریق اپلیکیشن به گوشی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید یا IOS متصل شود. این قابلیت به این دلیل در دوربین قرار داده شده که طراح برای کاهش ابعاد دوربین، صفحه نمایش آن را حذف کرده است. به این ترتیب به کمک تلفن همراه می‌توان عملکرد این دوربین را کنترل کرد. ابعاد کوچک این محصول سبب شده تا مانند دوربین مخفی عمل کند و با نصب شدن روی شیشه جلویی، به سختی قابل دیدن است.

دوربین دوم این محصول که وضوحی برابر با ۶۴۰ پیکسل و زاویه دید ۱۲۰ درجه دارد را می توان به عنوان دوربین داخل ماشین، دوربین ثانویه برای ضبط همزمان از پشت خودرو و همچنین به عنوان دوربین دنده عقب استفاده نمود.

دوربین فیلم‌برداری خودرو روسوتو مدل RS301 دارای کارت حافظه نیز هست و اطلاعات روی این کارت ذخیره‌سازی می‌شود. نوع حسگر به کار رفته در این محصولExmor CMOS  است. قابلیت ضبط صدا در این دوربین وجود دارد.

در مورد ویژگی‌های لنز این دوربین برند روسوتو باید بگوییم که سازنده لنز این محصول شرکت نام‌آشنای سونی است. این لنز دارای لرزشگیر تصویر است و قابلیت فوکوس خودکار دارد.

به کمک خروجی AV، می‌توان  این محصول را به تلویزیون متصل کرد و فیلم‌های ضبط شده را به راحتی از طریق تلویزیون مشاهده کرد. فیلم‌برداری در شب، مجهز بودن به کارت حافظه microSD ، میکروفون داخلی و باتری اضطراری از ویژگی‌های مهم این دوربین است.

دوربین خودرو مدل HD CAR DVR

دوربین خودرو مدل HD CAR DVR

نقاط قوت 

  • نصب آسان
  • اندازه کوچک
  • کیفیت مناسب نسبت به قیمت پایین
  • مناسب برای استفاده در داخل خودرو

نقاط ضعف 

  • کیفیت نسبتاً پایین فیلم‌برداری
  • عمر کم باتری

یکی دیگر از بهترین دوربین‌های ارزان خودرو، دوربین مدل HD CAR DVR است که با ابعاد ۱۰۰x70x40  میلی‌متر و وزن ۳۰۰  گرم طراحی شده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است. نوع حسگر به کار رفته در این دوربین CMOS است. این حسگر که در ابعاد ۱٫۴ اینچ طراحی شده، محدوده دقت ۱ مگاپیکسل دارد و دقت آن ۰٫۸ مگاپیکسل است.

دوربین خودرو مدل HD CAR DVR قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن استاندارد را دارد و فرمت فیلم را به صورت H.264  ذخیره‌سازی می‌کند. قابلیت عکسبرداری آن نیز با رزولوشن عکس ۰٫۸  مگاپیکسل انجام می‌شود.

از ویژگی‌های لنز این محصول باید به داشتن فاصله کانونی ۶ میلی‌متر و محدوده زوم تا ۱۰ برابر بزرگنمای اشاره کرد. صفحه نمایش این دوربین خودرو ۲٫۴ اینچ اندازه دارد و نوع آن TFT  است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری در شب را ندارد.

پشتیبانی از کارت حافظه SD  تا ۳۲ گیگابایت، مجهز بودن به میکروفون داخلی، بلندگوی داخلی، باتری از نوع ۱۰۵۰‌ میلی‌آمپر لیتیوم – یون، دوربین و نمایشگر ویدئو در یک دستگاه با قابلیت آشکار سازی حرکتMotion Detect ،  ضبط دیجیتال ویدیوها روی حافظهSD ، دوربین با زاویه دید ۱۲۰ درجه، ضبط خودکار ویدئو های جدید روی قدیمی‌ترین ویدئو ها در صورت پر شدن کارت حافظه و قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB از ویژگی‌های مهم این دستگاه است.
لازم به ذکر است که کیفیت واقعی دوربین  HD CAR DVR در حد QVGA  است و کیفیتی مناسب برای خواندن پلاک ماشین‌ها نیست.

دوربین فیلم‌برداری خودرو ناین ویو مدل Prime HD

دوربین فیلم‌برداری خودرو ناین ویو مدل Prime HD

نقاط قوت 

  • کیفیت بالای محصول
  • وضوح بالای تصویر
  • امکانات نرم افزاری گسترده
  • صفحه نمایش لمسی با کیفیت
  • به همراه داشتن مموری کارت ۱۶ گیگابایتی

نقاط ضعف 

  • نداشتن دفترچه راهنمای فارسی یا انگلیسی
  • زاویه دید کم
  • زاویه دید کمتر از ۹۰ درجه
  • ثابت نماندن تاریخ و ساعت تنظیم شده
  • داغ شدن دوربین حتی در فصل زمستان

دوربین فیلم برداری خودرو ناین ویو مدل Prime HD ساخت کشور کره یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین‌ها ارزان قیمت بازار است که با ابعاد ۱۹ × ۷۳ × ۱۱۲  میلی متر و وزن۱۳۸  گرم به بازار عرضه شده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این، دوربین فیلم‌بردازی خودرو مدل Prime HD اطلاعات ضبط شده را روی حافظه microSD ذخیره می‌کند.

این محصول مجهز به سنسور CMOS است. فیلم‌هایی که این دوربین ضبط می‌کند دارای رزولوشن HD (720p 30fps ) و با فرمت H.264  است. از ویژگی‌های جالب فیلم‌برداری با این دوربین قابلیت قطع یا وصل ضبط صدا هنگام فیلم‌برداری است. عکس‌های ضبط شده با دوربین فیلم‌برداری خودرو ناین ویو مدل Prime HD دارای رزولوشن ۵  مگاپیکسل هستند.

از ویژگی‌های شاخص این محصول می‌توان به داشتن دکمه روشن / خاموش،  امکان تنظیم نور صفحه نمایش LCD،  قابلیت نصب کیت GPS،  مجهز بودن به سنسور حرکتی و  قابلیت دیاگ خودرو اشاره کرد.

و کلام آخر این که اگر تصمیم دارید تا از لحظات زیبایی که در هنگام سفر در جاده تجربه می‌کنید فیلم‌های زیبایی داشته باشید و یا اگر به دنبال امنیت بیشتر خودروی خود هستید، توصیه می‌کنیم که خرید دوربین فیلم‌برداری خودرو را فراموش نکنید. ما در این مطلب به معرفی ۵ دوربین فیلم‌برداری خودرو ارزان قیمت پرداختیم. امیدواریم بتوانید در هنگام خرید، انتخابی بسیار خوب داشته باشید.

علاقه‌مند به خرید دوربین خودرو هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت