بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون؛ ۱۰ مدل کارآمد با امکانات مناسب


سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در جهان، محصولات بسیار متنوعی در رنج‌های قیمتی متفاوت دارد تا کاربران بتوانند با توجه به هر بودجه‌ای که برای خرید یک گوشی هوشمند در اختیار دارند، از بین گزینه‌های مختلف دست به انتخاب بزنند. اگر شما از طرفداران و علاقه مندان به محصولات این برند کره‌ای هستید و از طرفی بودجه‌ی حدود ۲۰ میلیون تومانی را برای خرید گوشی مد نظر قرار داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که همراه دیجی اطلس در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

 

اگر به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ علاقه مند هستید، گلکسی S21 FE می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه‌ی ممکن به یک گوشی پرچم‌دار برای انتخاب شما با چنین بودجه‌ای باشد. این گوشی هوشمند که حدود دو سال پیش روانه‌ی بازار شده، پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ در بازار محسوب می‌شود و هنوز هم کاربران بسیار زیادی علاقه مند به خرید این گوشی هستند؛ چرا که ویژگی‌های جذابی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند پرچم‌دار به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی ۸۰۰ نیت است و از HDR10+ نیز به همراه گوریلا گلس کورنینگ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S21 FE به عنوان یک پرچم‌دار اقتصادی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را به عنوان منبع قدرت خود مورد استفاده قرار می‌دهد که از لحاظ پردازشی بسیار خوب است و با همراهی پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 از پس انجام کلیه کارهای سبک و سنگین کاربران تا حد بسیار عالی بر می‌آید. همچنین حداکثر ۲۵۶ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز برای این گوشی قابل خریداری خواهد بود. این گوشی از کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز بهره نمی‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند سامسونگ شاهد قرارگیری سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید خواهیم بود که عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۴K با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز دارد و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسلی است. باتری این محصول با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژر ۲۵ واتی در عرض حدود یک ساعت شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

 

اگر قصد خرید بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ با بودجه‌ی تا ۲۰ میلیون تومان از سری A  را دارید، گزینه‌ای بهتر از گلکسی A54 سامسونگ پیدا نخواهید کرد. این گوشی هوشمند امکاناتی در حد یک گوشی پرچم‌دار را به کاربران می‌دهد و در بازار ارزش خرید بسیار بالایی دارد. گلکسی A54 سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس SUPER AMOLED بهره می‌برد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ به کاربران ارائه می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد که در جایگاه یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز محافظت می‌شود.

بهترین میان‌رده سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان از لحاظ پردازشی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ را به عنوان قلب تپنده‌ بهره می‌برد که با همراهی Mali-G68 MP5 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی، نیاز شما به عنوان یک گوشی هوشمند قدرتمند برای اجرای انواع بازی‌ها و اپ‌های مختلف به خوبی پاسخ می‌دهد. حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این پردازنده را همراهی می‌کنند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند سامسونگ سنسور اصلی ۵۰ مگاپیگسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود که در مجموع کیفیت بسیار خوبی دارند. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم را به کاربران می‌دهد و دوربین سلفی آن نیز تصاویری با وضوح ۳۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که یک ساعته شارژ می‌‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

 

در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان دیجی کالا مگ، گوشی‌هایی نیز وجود دارند که کمی خوش‌قیمت‌تر نسبت به سایر گزینه‌های خرید هستند و در عین حال ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز به کاربران ارائه می‌دهند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گلکسی A34 سامسونگ اشاره کرد. این گوشی هوشمند میان‌رده که به عنوان جایگزین گوشی محبوب و پرفروش گلکسی A33 روانه‌ی بازار شده به خوبی توانسته جای این گوشی را پر کند و حدود ۸۷ درصد از خریدارانش در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. گلکسی A34 سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس Super AMOLED بهره می‌برد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی نیز به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و و از گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز به عنوان محافظ نمایشگر بهره می‌برد.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان‌رده خود از پردازنده‌ی ۶ نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک استفاده کرده که کاربران برای انجام کارهای روزانه و تا حدودی اجرای اپلیکیشن‌های سنگین هیچ مشکلی نخواهند داشت. همچنین حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی هوشمند جدید در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنند. این گوشی نیز همانند گلکسی A54 با ۴ سال به‌روزرسانی اندرویدی همراه خواهد بود تا اندروید ۱۷ را دریافت می‌کند. در پنل پشتی گلکسی A34، سنسور اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو به چشم می‌خورد. این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ۴K را نیز دارد، دوربین سلفی آن دقتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و انرژی خود را از جانب باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

 

سامسونگ اواخر سال ۲۰۲۳، فرآیند به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند سری A خود را آغاز کرد و گلکسی A25 را با پیشرفت‌های بسیار خوبی نسبت به گوشی پرفروش نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی A24 روانه‌ی بازار کرد. اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ با بودجه‌ی ۲۰ میلیون تومان در بازار را دارید و به دنبال یک گوشی قیمت‌مناسب در عین حال کارآمد هستید، گلکسی A25 سامسونگ می‌تواند به نیازهای اساسی شما به خوبی پاسخ دهد. این گوشی هوشمند جدید میان‌رده یک نمایشگر با اندازه‌ی ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED دارد که از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز ارائه می‌دهد. رزولوشن تصویر نمایشگر این گوشی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است و چگالی تصویر آن نیز به ۳۹۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری One UI 6 سامسونگ را اجرا می‌کند. این گوشی نیز همانند سایر گوشی‌های میان‌رده جدید سامسونگ تا ۴ سال به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد. گلکسی A25 سامسونگ به عنوان مغز متفکر از پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ بهره برده که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 آن را همراهی می‌کند و بازی‌های سنگین را با گرافیک متوسط بدون مشکل خاصی اجرا می‌کند. ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که قابل ارتقاء توسط کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده که دوربین اصلی آن قابلیت فیلم‌برداری ۴K نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی نیز دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M34 5G

 

اگرچه گوشی‌های میان‌رده سری M نسبت به گوشی‌های سری A سامسونگ کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اما از لحاظ ویژگی‌های قابل ارائه نه تنها چیزی از آن‌ها کم ندارند بلکه با یک سری ویژگی جذاب‌تر نیز نسبت به آن‌ها روانه‌ی بازار می‌شوند. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ از سری M با بودجه‌ی تا ۲۰ میلیون تومان هستید، گلکسی M34 با ویژگی‌های خوبی که دارد، شما را به هیچ عنوان از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این گوشی میان‌رده مجهز به یک نمایشگر با اندازه‌ی ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED است که تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. به لطف پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، اسکرول روانی را در این گوشی شاهد هستیم و گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز در نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد.

این گوشی نیز همانند گلکسی A25 از پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده‌اش بهره می‌برد و با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته کاربران امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی را به کمک کارت حافظه‌ی میکرو SD خواهند داشت. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ را اجرا می‌کند که قابل ارتقاء به اندروید ۱۴ نیز است. در پنل پشتی این گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی هستیم که دوربین اصلی امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۴K را نیز دارد. دوربین سلفی گلکسی M34 سامسونگ از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است. تفاوت اصلی این گوشی با سایر گوشی‌های سری A در باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش است که شارژدهی عالی دارد و از سرعت شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G

 

می‌رسیم به معرفی و بررسی یک گوشی هوشمند قیمت‌مناسب، باکیفیت و فوق‌العاده محبوب از سری A سامسونگ یعنی گلکسی A24 4G. اگرچه حدود یک سال از زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند می‌گذرد و مدل جدیدتر آن هم به بازار آمده، اما همچنان طرفداران خاص خود را در بازار دارد و حدود ۹۰ درصد از خریدارانش نیز در دیجی کالا، خرید آن را به کاربران دیگر پیشنهاد کرده‌اند. گلکسی A24 که شاید بتوان آن را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سری A با قیمت مناسب تا ۲۰ میلیون تومان در بازار دانست، از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED بهره می‌برد که قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ برای کاربران به نمایش بگذارد. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی ۱۰۰۰ نیت است و از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی ۶ نانومتری هلیو G99 مدیاتک وظیفه‌ی تأمین قدرت این گوشی هوشمند را بر عهده دارد و از پس اجرای اپلیکیشن‌های سنگین با گرافیک متوسط تا حد زیادی بر می‌آید. در کنار این تراشه، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز به انجام وظیفه می‌پردازند. این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ در اختیار کاربران قرار گرفته و اکنون به اندروید ۱۴ نیز قابل ارتقاء است. سیستم دوربین سه‌گانه گلکسی A24 سامسونگ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپبکسلی ماکرو می‌شود. همچنین نباید دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را نیز از قلم بیندازیم. انرژی این گوشی از جانب یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که شارژدهی بسیار خوبی دارد و از حداکثر سرعت شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

 

گلکسی A14 سامسونگ در جایگاه یک گوشی هوشمند اقتصادی، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و جزو یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود. غول کره‌ای برای ادامه‌ی این روند خود نسل جدید این گوشی را با چند به‌روزرسانی جذاب در گوشی گلکسی A15 همراه کرده تا باز هم شاهد استقبال خوب کاربران از این گوشی اقتصادی باشیم. بنابراین، اگر به دنبال خرید بهترین گوشی قیمت‌مناسب سامسونگ تا ۲۰ تومن در بازار هستید، گلکسی A15 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس SUPER AMOLED است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی تصویر آن نیز به ۸۰۰ نیت می‌رسد که در مجموع برای یک گوشی اقتصادی مناسب است.

گلکسی A15 سامسونگ برای انجام دادن کارهای شما به قدرت پردازنده‌ی ۶ نانومتری هلیو G99 مدیاتک متکی شده که به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به پردازش اطلاعات مختلف می‌پردازد. این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک متوسط و پایین مشکل خاصی ندارد. همچنین کاربران می‌توانند از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی آن نیز بهره ببرند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار (AF)، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی این گوشی دقتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. انرژی این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که حداکثر سرعت شارژ آن به ۲۵ وات ارتقاء یافته و در مدت زمان کمتری نسبت به نسل قبلی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G

 

یکی دیگر از گوشی‌های هوشمندی که اگرچه حدود دو سال از زمان عرضه‌اش به بازار می‌گذرد، اما همچنان ارزش خرید بالایی دارد گلکسی M33 5G سامسونگ است که در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان به معرفی آن می‌پردازیم. این گوشی هوشمند میان‌رده از سری M توانسته رضایت حدود ۸۰ درصد از خریدارانش در دیجی کالا را به دست بیاورد و یک محصول محبوب به شمار می‌رود. گلکسی M33 از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس IPS LCD بهره می‌برد که کیفیت تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و از حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی هوشمند با محافظ گوریلا گلس کورنینگ ۵ نیز تحت حفاظت قرار می‌گیرد.

پردازنده‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده‌ این گوشی در نظر گرفته شده که با کمک پردازنده گرافیکی Mali-G68 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به شکل مناسبی به نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد. این گوشی هوشمند میان‌رده از سری M یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،  اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان می‌شود. دوربین اصلی این گوشی قادر است با کیفیت ۴K به ضبط ویدیو بپردازد و دوربین سلفی آن نیز دقتی ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر ۲۵ واتی در مدت زمان مناسبی شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s

 

گلکسی A05s، گوشی هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ است که به جای گوشی پرفروش گلکسی A04s روانه بازار شده و نسبت به هزینه‌ای که برای خرید آن می‌پردازید، ویژگی‌های کارآمدی دارد. بنابراین اگر قصد خرید بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار را دارید، حتما این گوشی را نیز به عنوان یک گزینه‌ی مناسب خرید مد نظر قرار دهید. گلکسی A05s سامسونگ نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی از جنس PLS LCD دارد که از حداکثر نرخ رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و برای یک گوشی در این رنج قیمتی مناسب است. این گوشی محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام در این گوشی هوشمند به عنوان مغز متفکر عمل می‌کند و از پس اجرای کلیه‌ اپ‌های روزمره و سبک به خوبی برمی‌آید. این گوشی را ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌کنند. در پنل پشتی دوربین این گوشی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان دیده می‌شود. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05

 

اگر قصد خرید ارزان‌قیمت‌ترین گوشی جدید سامسونگ با بودجه‌ی ۲۰ میلیون تومان را دارید، گلکسی A05 برای شما مناسب است. این گوشی نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس LCD دارد و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. هلیو G85 به عنوان پردازنده‌ی این گوشی توانایی انجام پردازش‌های سبک را دارد. دو سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

منبع: دیجی اطلس

سوالات متداول
بهترین پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟
گلکسی S21 FE
بهترین میان‌رده سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟
گلکسی A54
بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟
گلکسی M34
بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟
گلکسی A05s
برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت