راهنمای خرید تلفن بی سیم + معرفی بهترین تلفن های بیسیم


با توجه به مدل‌های مختلف موجود در بازار، خرید تلفن بی سیم مناسب می‌تواند کمی گیج کننده باشد. در ادامه یک راهنمای خرید تلفن بی سیم کامل و جامع را ارائه خواهیم کرد.

کدام تلفن بی سیم را بخریم؟ اگر این سوالی است که ذهن شما را مشغول کرده و در صدد هستید تا بهترین تلفن بیسیم را خریداری کنید، باید در پاسخ بگوییم که عوامل و فاکتورهای مختلفی وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند به انتخاب مناسب‌ترین و بهترین تلفن بی سیم منجر شود. در ادامه این مطلب در مجله خبری تحلیلی قصد داریم تا نکات مهم در خرید تلفن بی سیم را خدمت شما ارائه کرده و همچنین چند نمونه از بهترین تلفن بی سیم خانگی موجود در بازار ایران را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تلفن بی سیم

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • نکات مهم در خرید تلفن بی سیم
    • بلاک کننده تماس
    • پیغام گیر
    • تعداد گوشی
    • اتصال به دیوار
    • دامنه تحت پوشش
    • ویژگی های مختص افراد مبتلا به اختلالات شنوایی یا بینایی
  • بهترین تلفن های بی سیم در بازار ایران
    • تلفن بی سیم آلکاتل مدل‌ Origin Voice
    • تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110
    • و…

 


نکات مهم در خرید تلفن بی سیم


برای خرید بهترین گوشی تلفن ثابت بی سیم نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید از آن‌ها آگاه باشید. هر تلفن بی سیم دو قسمت کلی دارد: قسمت اول «بیس» یا «پایه» نام دارد که با اتصال به برق وظیفه میزبانی از گوشی تلفن را دارد. قسمت دوم خود گوشی است که می‌تواند با توجه به نوع تلفن، در فاصله تعیین شده‌ای از بیس مورد استفاده قرار گیرد. توجه به فاکتورها و نکاتی که در زیر آمده است باعث می‌شود بتوانید با در نظر گرفتن نیازها و شرایط خود، ویژگی‌ها و امکانات هر محصول را ارزیابی کرده و بهترین تلفن بی سیم را انتخاب کنید.

 

بلاک کننده تماس

بهترین تلفن بی سیم

اگر از مزاحم‌های تلفنی و یا از تماس‌های پشت سر هم شرکت‌های تبلیغاتی خسته شده‌اید، هنگام خرید تلفن بی سیم باید دقت کنید که دستگاه مورد نظرتان حتما به قابلیت بلاک کننده تماس مجهز باشد. مدل‌های مجهز به این ویژگی این اجازه را می‌دهند که شماره‌های تعیین شده توسط شما بلاک شوند. بعلاوه، همچنین می‌توانید تماس‌ها را بر اساس نوع آن‌ها بلاک کنید؛ به عنوان مثال این توانایی را خواهید داشت تا تمام تماس‌های بین‌المللی یا شماره‌های ناشناس را بلاک کنید.

پیغام گیر

بهترنی مارک تلفن بی سیم

امروزه اکثر تلفن های بی سیم خانگی دارای پیغام گیر هستند؛ هرچند نمونه‌های بدون پیغام‌گیر نیز با قیمتی ارزانتر موجودند. هنگام خرید تلفن بی‌سیم باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید تمام تنظیمات پیغام گیر بر روی بیس تلفن باشد یا دسترسی به آن تنها از طریق گوشی بی سیم امکان‌پذیر شود. استفاده از بیس تلفن برای دسترسی و چک کردن پیغام‌ها آسان‌تر است، اما باعث می‌شود که تلفن شما اندازه بزرگ‌تری به خود بگیرد.

مسئله مورد اهمیت دیگر مدت زمان ضبط دستگاه است. برخی مدل‌ها تنها 11 دقیقه ظرفیت دارند، در حالی که بهترین تلفن های بی سیم می‌توانند به مدت یک ساعت پیغام ضبط کنند. در آخر باید در مورد روش هشدار پیغام جدید نیز فکر کنید. اکثر تلفن‌ها و گوشی های بی سیم دارای چراغ چشمک زن هستند، اما برخی مدل‌ها علاوه بر این ویژگی، بوق هشدار را نیز شامل می‌شوند.

 

تعداد گوشی

تلفن بی سیم پاناسونیک

گوشی های بی سیم در پک‌های تکی، دوتایی، سه تایی، چهارتایی و در برخی موارد شش‌تایی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید حتی بعد از خرید تلفن بی ‌سیم خود، اقدام به خرید گوشی‌های اضافی کنید و لزومی ندارد که حتما گوشی جدید را از برند مشابه بیس تلفن خریداری کنید. گوشی‌های اضافه، نیازی به سوکت مجزا برای اتصال ندارند، اما هرکدام از آن‌ها به منبع الکتریکی مختص به خود نیازمند هستند.

‌اتصال به دیوار

بهترین گوشی تلفن ثابت بی سیم

اگر فضای کمی در خانه یا محل کار خود دارید، می‌توانید از تلفن‌های بی‌سیم رودیواری استفاده کنید؛ هرچند مدل‌های محدودی داری این قابلیت هستند و اکثر تلفن های بی سیم از نوع رومیزی بوده و حتما باید بر روی سطحی هموار قرار بگیرند. در صورت نصب تلفن بی سیم رودیواری، باید در نظر داشته باشید که نیاز است تا کابل برق و تلفن را نیز روی دیوار سیم کشی کنید.

 

دامنه تحت پوشش

بهترین تلفن های بی سیم

نکته مهم دیگری که در خرید تلفن بی سیم باید به آن توجه کنید میزان برد تلفن است. شرکت‌های سازنده ادعا می‌کنند که تلفن های بی سیم ساخته شده دامنه وسیعی را تحت پوشش قرار می‌دهند که معمولا تا 50 متر در فضای بسته و تا 300 متر در فضای آزاد است؛ هرچند این دامنه در عمل به علت وجود موانع مختلف و به خصوص دیوارهای ضخیم، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

اگر با مشکل ضعف سیگنال مواجه شدید می‌توانید یک تقویت کننده جدا تهیه کنید. تقویت کننده یک جعبه کوچک است که بهتر است آن را در دورترین نقطه ممکن از بیس تلفن خود که سیگنال ضعیف است قرار دهید؛ با این کار دامنه تحت پوشش تلفن بی سیم شما تا حدود دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین حتما در زمان خرید تلفن بی سیم دقت کنید که مدل مورد نظرتان با دستگاه‌های تقویت کننده سازگار باشد.

 

ویژگی های مختص افراد مبتلا به اختلالات شنوایی یا بینایی

حتی اگر بهترین تلفن رومیزی بی سیم را نیز خریداری کنید، اما ویژگی‌های آن برای نیازهای خاص شما طراحی نشده باشد، بدون شک از خرید خود پشیمان خواهید شد. اگر شما یا عزیزانتان مبتلا به اختلالات شنوایی یا بینایی هستید، باید در خرید تلفن بی سیم به دنبال مدل‌هایی باشید که برای این شرایط خاص ویژگی‌هایی کاربردی را ارائه می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند.

 

سازگاری با سمعک

تلفن‌های بی سیم می‌توانند در سمعک‌های آنالوگ قدیمی‌تر اختلال ایجاد کنند. خوشبختانه برخی تلفن های بی سیم قابلیت سازگاری با سمعک را دارند. در این گوشی‌ها یک بازوی اتصال القایی وجود داشته که مستقیما با سمعک همگام‌سازی می‌شود تا صدای واضح‌تری تولید شود. برای استفاده از این بازوی اتصال القایی، تنظیمات سمعک خود را روی T قرار دهید.

بهترین مارک تلفن بی سیم

 

هشداردهنده دیداری تماس

اگر در شنیدن صدای زنگ مشکل دارید، گوشی‌هایی مجهز به یک هشداردهنده دیداری مانند چراغ چشمک زن می‌توانند برای شما بسیار مناسب باشند. تلفن های بی سیم معمولی اغلب فاقد این هشداردهنده‌ها هستند؛ بنابراین به دنبال یک گوشی با طراحی ویژه باشید.

 

زنگ های بلند و کنترل صدا

اکثر تلفن‌ها قابلیت کنترل صدا دارند که به واسطه آن می‌توانید صدای زنگ، طرف مقابل و یا خودتان را افزایش دهید.

 

پخش آهسته

برخی تلفن های بی سیم این اجازه را می‌دهند که پیغام‌های ضبط شده آهسته پخش شود تا راحت‌تر بتوان جزئیات آن را متوجه شد.

 

دکمه های بزرگ

دکمه‌های بزرگتر از حد معمول با طراحی ویژه و اختلاف رنگی بالا بین رنگ پس زمینه و شماره‌ها، می‌توانند برای استفاده افراد با دید ضعیف و ناتوانی‌های مهارتی آسان‌تر باشند.

بهترین تلفن رومیزی بی سیم

 

شماره گیر صدا دار

برخی تلفن‌ها هنگام شماره گیری بوق می‌زنند و حتی ممکن است برای هر دکمه صدای متفاوتی داشته باشند. این ویژگی‌ها به افراد با نیازهای خاص کمک می‌کنند که راحت‌تر شماره بگیرند.

 


بهترین تلفن های بی سیم در بازار ایران


حالا که با تمامی فاکتورهای مهم در خرید تلفن بی سیم آشنایی پیدا کردید، قصد داریم تا در این قسمت بهترین گوشی های بی سیم موجود در بازار ایران را که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند معرفی کنیم.

تلفن بی سیم آلکاتل مدل‌ Origin Voice

بهترین گوشی تلفن بی سیم

  • قیمت: حدود 500 هزار تومان

تلفن بی سیم Origin Voice ساخت شرکت فرانسوی Alcatel است که با طراحی منحصر به فرد و ظاهری کلاسیک ارائه شده است. دامنه تحت پوشش این دستگاه در فضای بسته 50 متر و در فضای آزاد 300 متر است. صفحه نمایش Origin Voice کاملاً خوانا بوده و کار با گوشی را بسیار آسان می‌سازد. قابلیت منشی تلفنی و همچنین ظرفیت ذخیره 50 مخاطب از دیگر ویژگی‌های این تلفن بی سیم است.

گوشی تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 10 ساعت هنگام مکالمه و 100 ساعت در حالت آماده به کار مورد استفاده قرار بگیرد. هرچند که این دستگاه به خوبی محصولات بهترین مارک تلفن بی سیم، یعنی برند «پاناسونیک» عمل نمی‌کند، اما نسبت به قیمت خرید خود، کیفیت قابل قبولی را ارائه خواهد کرد.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110

بهترین تلفن رومیزی بی سیم

  • قیمت: حدود 600 هزار تومان

همانطور که عنوان شد، پاناسونیک بهترین برند تلفن بی سیم در ایران است که محصولات متنوع و با کیفیتی را ارائه می‌کند. اگر به دنبال دستگاهی کوچک، ساده و جمع و جور از این برند هستید، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110 انتخابی مناسب و مقرون به صرفه ‌برای شما است. این تلفن با وزن 180 گرمی یکی از سبک‌ترین تلفن های پاناسونیک است که در طراحی آن تنها به ارائه امکانات پایه بسنده شده است.

نگهداری شارژ این دستگاه هنگام مکالمه تا 10 ساعت است و فضای ذخیره مخاطب آن برای 50 مخاطب کافی خواهد بود. عدم وجود نور پس ‌زمینه در صفحه کلید، کار با تلفن در محیط‌های تاریک را  کمی سخت می‌سازد. این محصول فاقد منشی تلفن و حالت شب است که در مقایسه با مدل‌های هم رده یک نقطه ضعف به حساب می‌آید.

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

بهترین برند تلفن بی سیم

  • قیمت: حدود 700 هزار تومان

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای خرید گوشی تلفن بی سیم، مدل KX-TG3611BX از برند پاناسونیک است. باتری‌های این گوشی که می‌توانید تا 50 شماره را در آن ذخیره کنید، آن را تا 5 ساعت در حین مکالمه و تا 11 روز در حالت آماده به کار روشن نگه خواهند داشت. دامنه تحت پوشش این گوشی نیز همانند اکثر تلفن های بی سیم 50 تا 300 متر به ترتیب در فضای بسته و آزاد است. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX فاقد منشی تلفن و نور پس زمینه صفحه کلید است، اما بیس اصلی تلفن قابلیت نصب روی دیوار دارد که تنها ویژگی متمایز آن محسوب می‌شود.

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721

بهترین گوشی تلفن ثابت بی سیم

  • قیمت: حدود 950 هزار تومان

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721 با صفحه نمایش 1.8 اینچی LCD که بر روی بیس تلفن طراحی شده است، یک انتخاب مناسب دیگر برای شما به حساب می‌آید. این مدل دارای نور پس زمینه صفحه کلید است که شماره گیری در محیط‌های تاریک را تسهیل می‌کند. KX-TG3721 قابلیت ذخیره تا 100 مخاطب را داشته و همچنین منشی تلفن آن حافظه‌ای حدود 18 دقیقه دارد. این دستگاه که باتری آن تا 10 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند، از اتصال 6 گوشی بی سیم پشتیبانی کرده و بیس آن نیز بر روی دیوار قابل نصب است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

تلفن بی سیم چی بخرم؟

  • قیمت: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان

تلفن بی سیم KX-TG6671 از سری تلفن های زیبا و در عین حال گران قیمت شرکت پاناسونیک است. این تلفن بی سیم داری دو نمایشگر 3.5 اینچی و 1.8 اینچی و دفترچه تلفنی با قابلیت ذخیره مخاطب است. از دیگر ویژگی‌های تلفن بی سیم KX-TG6671 می‌توان به برد 60 متری در فضای بسته، قابلیت اتصال به دیوار، نور پس زمینه، منشی تلفنی و باتری‌های قوی که قادرند تا 13 ساعت مکالمه و 264 ساعت در حالت آماده به کار دستگاه را روشن نگه دارند اشاره کرد. این تلفن همچنین در نوع سیمی نیز قابل استفاده بوده که این قابلیت در مواقع قطع برق بسیار کاربردی است.

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340

خرید گوشی تلفن بی سیم

  • قیمت: حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان

یکی دیگر از محصولات گران قیمت شرکت پاناسونیک مدل KX-TGF340 است که دارای دو گوشی بی سیم و یک بیس تلفن مجهز به نمایشگر LCD است. این گوشی که شاید بتوان آن را به عنوان بهترین گوشی تلفن بی سیم در فهرست ما معرفی کرد، دارای نور پس زمینه صفحه کلید، منشی تلفن و شارژدهی 13 ساعته در حین مکالمه است. برد این محصول در فضای بسته 50 متر است، اما سازگاری گوشی‌های بی‌سیم آن با وسایل کمک ‌شنوایی مانند سمعک، از ویژگی‌هایی است که باعث افزایش قیمت آن شده است. با خرید گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ظرفیت دفترچه تلفن 100 مخاطب، امکان قرار دادن 250 شماره در بلاک لیست، کلید کاهش نویز و وضوح صدای تقویت شده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این مطلب به فاکتورهای مختلف مربوط به خرید تلفن بی سیم پرداختیم و تعدادی از بهترین تلفن های بی سیم موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. به نظر شما بهترین تلفن بیسیم چه ویژگی‌های دیگری دارد؟ مثل همیشه می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر مخاطبان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

علاقه‌مند به خرید تلفن بی سیم هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت