معرفی برنامه ویپاد؛ نگاهی به امکانات و قابلیت‌های ترابانک پاسارگاد


در این مطلب با نگاهی به اپلیکیشن ویپاد، امکانات و خدمات منحصربه‌فرد آن را بررسی می‌کنیم.

بانکداری دیجیتال پدیده‌ای نوظهور و نوپا در صنعت بانکداری کشورمان محسوب می‌شود. درحال‌حاضر اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه درحال فعالیت در داخل کشور هستند که بعضاً تفاوت‌هایی با هم دارند. در ادامه با نگاهی به اپلیکیشن ویپاد، امکانات و خدمات منحصربه‌فرد آن را بررسی می‌کنیم.

برنامه ویپاد، ترابانک پاسارگاد

به‌نظر می‌رسد که بانک پاسارگاد به پشتوانه سال‌ها تجربه در امور بانکداری و به‌کارگیری زیرساخت‌های به‌روز و دانش‌بنیان، در تلاش است تا حرکتی همسو با دنیای مدرن را آغاز کند، تلاشی جانانه به نام «ویپاد» در راستای برآوردن نیازهای بانکی انسان مدرن و بهبود تجربه کاربری مشتریان.

با مراجعه به وب‌سایت ویپاد (wepod.ir) و نگاهی به مطالب آن، به نقش پررنگ بانک پاسارگاد در‌زمینه «حفظ امنیت اطلاعات» و «ارائه خدمات» در ویپاد پی می‌بریم. به‌نظر می‌رسد که ویپاد نه‌تنها در طراحی و توسعه نرم‌افزاری، بلکه در زیرساخت‌های بانکی نیز کاملاً زیرمجموعه بانک پاسارگاد محسوب می‌شود و تمامی اطلاعات حساب‌ها و کلیه تراکنش‌های بانکی کاربران در ویپاد روی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بانک پاسارگاد ذخیره می‌شوند.

ثبت‌نام و شروع کار با برنامه ویپاد

برای شروع استفاده از بانک دیجیتال ویپاد، مانند تمامی نمونه‌های مشابه، در ابتدا باید اقدام به نصب برنامه، ثبت‌نام و احراز هویت کنید. مراحل ساده‌ای که طی می‌کنید، عبارتند از:

۱. نصب برنامه: برای نصب برنامه می‌توانید به پلتفرم‌های کافه بازار، مایکت، گوگل پلی، سیب اپ و وب سایت ویپاد مراجعه و یا از نسخه تحت وب ویپاد استفاده کنید؛

۲. ورود به برنامه و ثبت‌نام با شماره موبایلی که به نام خود شماست؛

۳. دریافت کد تأیید و ادامه روند ثبت‌نام؛

۴. انجام احراز هویت با واردکردن اطلاعات کارت ملی و بارگذاری فیلم چهره؛

۵. ثبت درخواست رایگان کارت.

امکانات و خدمات اپلیکیشن ویپاد

تسهیلات خرد یا وام بدون ضامن و وثیقه

گزینه «حساب پشتوانه» که هم در صفحه اصلی و هم در صفحه خدمات به‌چشم می‌خورد، تسهیلات منحصربه‌فردی است که ویپاد برای کاربران خود در نظر گرفته. شما به‌عنوان یکی از کاربران ویپاد، با استفاده از طرح پشتوانه می‌توانید بین ۱ تا ۵ میلیون تومان به‌صورت آنی و بدون ضامن و وثیقه تسهیلات دریافت کنید.

با فعال‌سازی اعتبار پشتوانه می‌توانید بدون محدودیت و در تمامی خریدهای حضوری و اینترنتی از آن استفاده کنید. در این صورت، در هر بار پرداخت، نیمی از مبلغ توسط اعتبار پشتوانه ویپاد و نیم دیگر آن از حساب حقیقی متصل به کارت پرداخت می‌شود.

اعتبارسنجی

اعتبارسنجی خدمتی است که در آن رفتار بانکی شما در سیستم بانکداری کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه طی گزارشی به شما نمایش داده می‌شود. مواردی که در این فرایند مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از چک برگشتی و بدهی به ویپاد و بانک‌های دیگر. این خدمت معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد ثبت درخواست برای تسهیلاتی خاص را دارید که در این صورت اعتبارسنجی شما الزامی خواهد بود.

انتقال وجه

احتمالاً مهم‌ترین گزینه موجود در صفحه اصلی اپلیکیشن ویپاد، «انتقال وجه» است که برای انتقال‌های ویپادی، پایا و کارت به کارت کاربرد دارد. انتقال ویپادی، انتقال وجهی است که به‌راحتی برای لیست مخاطبین شما امکان‌پذیر است. همچنین در هنگام انتقال کارت به کارت امکان تعریف چندین کارت و انتخاب آن‌ها در هر تراکنش در نظر گرفته شده است.

بانکداری ویدیویی

یکی از مهم‌ترین موارد این بخش، بانکداری ویدیویی نام دارد که به کمک آن می‌توانید با کارشناسان بانک تماس تصویری برقرار کنید و سؤالات یا مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

خدمات بیمه شخص ثالث

به کمک گزینه «خدمات بیمه» که در صفحه اصلی ویپاد به‌چشم می‌خورد، می‌توانید خودروی خود را بیمه کنید. پس از انتخاب این گزینه، با واردکردن اطلاعات خودرو، آدرس محل سکونت و انتخاب نوع بیمه می‌توانید هزینه را پرداخت کرده و خودروی خود را به‌صورت آنلاین بیمه کنید.

گردش حساب

مشاهده گردش حساب گزینه دیگری است که در صفحه اصلی ویپاد مشاهده می‌شود. با انتخاب آن دو گزینه مستقل «حساب دیجیتال» و «کارت به کارت» نمایش داده می‌شوند که هر کدام گزارش متفاوتی را نشان خواهند داد. همچنین می‌توانید از شماره پیگیری برای جستجو و یافتن یک تراکنش خاص نیز استفاده کنید.

با لمس آیکون تنظیمات در گوشه بالایی صفحه می‌توانید به فیلترهای بیشتری ازجمله نوع تراکنش (واریز یا برداشت)، محدوده مبلغ تراکنش و بازه زمانی تراکنش دسترسی پیدا کنید. در منوی نوع فیلتر نیز می‌توانید نتایج جستجو را براساس تراکنش‌های مربوط به مخاطبی مشخص، اعتبار هدیه، کارت هدیه، پرداخت قبوض و… تغییر دهید.

هدیه ویپادی

در صفحه خدمات دو گزینه جالب دیگر توجه را به خود جلب می‌کنند: «اعتبار هدیه» و «کارت هدیه».

اعتبار هدیه: اعتبار هدیه به شما این امکان را می‌دهد که مبلغ دلخواهی از حساب خودتان را به ‌نوان هدیه برای دوستانتان ارسال کنید تا آن‌ها آن‌طور که دوست دارند، از آن استفاده کنند.

کارت هدیه: امکان ساخت کارت هدیه نیز گزینه دیگری است که ویپاد روی میزتان قرار داده است. شما می‌توانید هدیه خود را در قالب کارت هدیه دیجیتال طراحی کنید و از طریق پیامک یا نرم‌افزارهای پیام‌رسان برای آن‌ها ارسال نمایید.

شما در هر دو گزینه‌ این امکان را دارید که هدیه خود را با مبلغ دلخواه، با سلیقه خودتان طراحی کرده و در قالبی زیبا برای دوستانتان ارسال کنید.

پشتیبانی ویپاد

به‌نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده ویپاد تمرکز ویژه‌ای روی بخش پشتیبانی محصول خود داشته و علاوه بر بانکداری ویدیویی، دو گزینه «چت با پشتیبانی» و «تماس تلفنی» را برای ارتباط هرچه بهتر در اختیار کاربران قرار داده است. با توجه به اینکه گاهی انتقال مفاهیم از طریق چت می‌تواند دشوار باشد، تیم ویپاد در کنار امکان ارسال تصویر، قابلیت جدید امکان ضبط صدا و ارسال ویس را راه‌اندازی کرده است که در بسیاری شرایط می‌تواند مفید و کاربردی واقع شود. تاریخچه گفت‌وگوهای قبلی نیز به‌راحتی از طریق تب گفت‌وگو در دسترس قرار دارد تا امکان پیگیری به راحت‌ترین شکل مهیا باشد.

قابلیت‌های بیشتر

● تعریف و بازیابی رمز اول کارت، بدون مراجعه به بانک و عابربانک
● فعال‌سازی و دریافت پیامک هر واریز و برداشت، بدون هزینه
● فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا، بدون مراجعه به عابربانک
● دریافت گزارش گردش حساب، بدون محدودیت زمانی
● مسدودسازی کارت بانکی، بدون مراجعه به شعبه
● سرمایه گذاری آنلاین، با سود سالانه ۲۲.۵ درصد

● بانکداری ویدئویی، ملاقات بانکدار بدون مراجعه
● دریافت کارت هدیه دیجیتال، آنی و بدون کارمزد
● درخواست صدور کارت المثنی، کاملا آنلاین
● خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

● و … ‌

یک بانک دیجیتال،
به اعتبار بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد، همگام با روندهای جدید جهانی و با هدف ارائه خدمات مالی فراگیر، به همه هم‌وطنان در سراسر ایران، ویپاد را طراحی و عرضه کرده است. با ویپاد می‌توانید کاملا آنلاین از خدمات افتتاح حساب، دریافت کارت فیزیکی، دریافت تسهیلات، انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی بهره‌مند شوید.

امنیت حساب و کارت،
به ضمانت بانک پاسارگاد

امنیت اطلاعات و همچنین موجودی شما در ویپاد، از سوی بانک پاسارگاد تامین و تضمین شده است. اطلاعات حساب و تراکنش‌های شما روی زیرساخت و نرم‌افزارهای قدرتمند بانک پاسارگاد، ذخیره و محافظت می‌شود.

تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
کاملا آنلاین

با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان، ویپاد امکان دریافت تسهیلات بدون ضامن و چک و سفته را فراهم کرده است. این تسهیلات انلاین با نام تسهیلات پشتوانه و تسهیلات برآیند برای همه کاربران ویپاد در دسترس است. برای اقدام به دریافت تسهیلات، کافیست کاملا رایگان افتتاح حساب کنید و کارت فیزیکی حساب دیجیتال خود را دریافت و فعال کنید.

با کوله‌بار سال‌ها تجربه و دانش بانک پاسارگاد در زمینه بانکداری، با تکیه بر اسم کهن پاسارگاد، رسمی نوین به نام ویپاد شکل گرفته است. برنامه ویپاد در راستای هدف توسعه فراگیری مالی، این امکان را در اختیار تمام هم‌وطنان قرار داده تا کاملا آنلاین، علاوه‌بر خدمات پایه بانک پاسارگاد، از خدمات اختصاصی ویپاد نیز بهره‌مند شوند.
ترابانک (تَرا+بانک) به معنای بانکی فراتر از بانک‌های سنتی و با قابلیت‌هایی مدرن برای بهبود تجربه کاربر و تسهیل استفاده از خدمات بانکی است

ویپاد، یک بانک تمام دیجیتال به پشتوانه بانک پاسارگاد است. از طریق ویپاد، می‌توانید بدون مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد، کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید، در محل دلخواه کارت بانکی خود را دریافت کنید و آنلاین و بدون ضامن و وثیقه تسهیلات بگیرید. حالا که بحث تسهیلات شد، بد نیست بدانید که ویپاد اخیرا سقف تسهیلات خود را تا مبلغ 50 میلیون تومان افزایش داده است و شما می‌توانید به طور کاملا آنلاین و بدون نیاز به ضامن و وثیقه تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. اگر می‌خواهید در رابطه با وام ۵۰ میلیونی ویپاد و نحوه دریافت آن اطلاعات کسب کنید، این مطلب از رده را از دست ندهید.

به طور کلی، تسهیلات‌دهی در ویپاد به دو شکل انجام می‌شود:

طرح پشتوانه (روش پلکانی)

در طرح پشتوانه، شما می‌توانید به صورت پلکانی تسهیلات یک، دو، سه، چهار، پنج و غیره را تا سقف 25 میلیون تومان دریافت کنید. شیوه بازپرداخت آن نیز تا 10 میلیون تومان در چهار قسط و از 15 تا 25 میلیون تومان در شش قسط انجام می‌شود.

طرح برآیند (روش امتیازی)

طرح برآیند، تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ویپاد است که بر مبنای سپرده و امتیاز و براساس نتیجه اعتبارسنجی به مشتریان اعطا می‌شود. به این صورت که هر 100 هزار تومان سپرده در هر روز یک امتیاز به حساب می‌آید و شما بر مبنای امتیازهایی که در باشگاه مشتریان (وی‌کلاب) کسب کرده‌اید، می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. لازم به ذکر است که کارمزد این تسهیلات با نرخ 23 درصد محاسبه شده و مهلت بازپرداخت آن 6 یا 12 ماه است.

ویژگی تسهیلات برآیند

تسهیلات برآیند 3 ویژگی اصلی دارد:

1.بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات برآیند نیاز به ضامن، وثیقه، چک و سفته ندارد و تنها بر‌اساس نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی در شبکه بانکی کشور و رفتار مالی ۳ ماه اخیر شما در ویپاد) اعطا می‌شود.

2.بدون شرط پلکانی

شما می‌توانید متناسب با تعداد سکه‌هایی که در وی‌کلاب کسب کرده‌اید و براساس نتیجه اعتبارسنجی، هر یک از مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات برآیند را بدون شرط پلکانی دریافت کنید. این یعنی لازم نیست که حتما مبلغ پایین‌تر (پله قبل) را دریافت کرده باشید.

3.بدون مراجعه حضوری

مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات دیگر ویپاد به صورت کاملا آنلاین، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

سکه‌های لازم برای تسهیلات برآیند

برای دریافت هر یک از مبالغ ذکرشده در بالا، حدنصابی از سکه‌های وی‌کلاب مورد نیاز است که می‌توانید جزئیات آن در جدول زیر مشاهده کنید:

 

مبلغ تسهیلات (میلیون تومان) مدت زمان بازپرداخت (ماه) تعداد سکه (امتیاز) موردنیاز
10 6 4500
12 9000
15 6 6750
12 13500
20 6 9000
12 18000
25 6 11250
12 22500
30 6 13500
12 27000
35 6 15750
12 31500
40 6 18000
12 36000
45 6 20250
12 40500
50 6 22500
12 45000

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

دریافت تسهیلات برآیند در چند مرحله ساده انجام می‌شود که عبارتند از:

1.دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد

ابتدا با مراجعه به وبسایت ویپاد، اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی، بازار، مایکت و سیب اپ اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.

2.افزایش موجودی حساب

سپس با افزایش موجودی حساب، به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، ۱ سکه دریافت کنید.

3.درخواست تسهیلات برآیند

در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش تسهیلات، وارد صفحه تسهیلات برآیند شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.

4.پرداخت کارمزد اعتبارسنجی

با پرداخت این کارمزد، فرایند اعتبارسنجی (شامل استعلام از شبکه بانکی و سنجش رفتار مالی ۳ ماهه اخیر شما در ویپاد) برای شما انجام می‌شود که معمولا فقط یک دقیقه زمان می‌برد.

۵.انتخاب مبلغ تسهیلات

مبلغ مورد نظر خود را از میان مبالغی که بر‌اساس اعتبارسنجی به شما نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید.

6.انتخاب مدت بازپرداخت

با انتخاب مدت بازپرداخت (۶ تا ۱۲ ماهه)، تعداد اقساط خود را تعیین کنید.

7.پرداخت سکه

سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبلغ تسهیلات موردنظر خود را پرداخت کنید.

به این ترتیب، تسهیلات درخواستی برای شما فعال شده و می‌توانید از آن برای خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی استفاده کنید.

کد معرف ویپاد برای افتتاح حساب اگر مایل بودید از کد معرف ما استفاده کنید :

جمع‌بندی

آنچه تا امروز مشخص است، این است که ویپاد با عنوان «ترابانک پاسارگاد»، با ارائه خدمات مناسب و تسهیلات کاربردی، قدرتمندانه راه خود را به حوزه بانکداری دیجیتال باز کرده و با استقبال خوبی مواجه شده است. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن به‌صورت پیوسته درحال به‌روزرسانی و افزودن ویژگی‌های جدید به آن هستند.

به‌نظر می‌رسد ویپاد هیچ پاداشی را به‌منظور دعوت از دوستانتان برای افتتاح حساب در نظر نمی‌گیرد و مبلغی را هم برای افتتاح حساب، صدور کارت و حتی خدمات پستی از شما طلب نمی‌کند؛ درواقع تمامی این موارد را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد. علاوه‌براین، تسهیلات «حساب پشتوانه» ارائه‌شده از سوی ویپاد می‌تواند برای مشتریان جذاب‌تر به‌نظر برسد.

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت