نقد و بررسی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro | در قامت یک پرچمدار!

  • نویسنده: zamani
  • دسته بندی: نقدوبررسی
  • تاریخ ارسال: 05/01/1401

شیائومی Redmi Note 10 Pro را می‌توان به‌عنوان یکی از با کیفیت‌ترین گوشی‌ها در بین گوشی‌های میان رده حرفه‌ای به حساب آورد. اگر به دنبال تهیه‌ی موبایلی هستید که در تمامی بخش‌ها بتواند کارایی بالایی داشته‌ باشد و از طرف دیگر قیمت آن خیلی بالا نباشد، Xiaomi Redmi Note 10 Pro ارزش خرید بالایی برای شما خواهد داشت. طراحی گوشی، صفحه نمایش و دوربین این گوشی در این رنج قیمت موبایل جز بهترین‌ها است. صفحه نمایش گوشی 6.67 اینچی است و از پنل AMOLED استفاده می‌کند که کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دقت رنگ‌ها بالا بوده و زاویه‌ی دید خوبی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. این پنل نمایشگر میزان روشنایی 1200 نیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به واسطه‌ی آن با خیال راحت در محیط‌های پرنور با گوشی کار کنید. پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و HDR10 هم از دیگر ویژگی‌های جذاب نمایشگر این گوشی است.

شیائومی در ردمی نوت 10 پرو از بدنه‌ای از جنس شیشه استفاده کرده است که حس و حال خوبی را هنگام کار کردن به شما منتقل می‌کند. با وجود IP53 هم بدنه‌ی این گوشی در برابر پاشیدن آب و خاک مقاوم است. همچنین با وجود محافظ Gorilla Glass 5 هم بر روی قاب جلویی هم پشتی، Redmi Note 10 Pro مقاومت بالایی هم دارد. شیائومی برای پردازش اطلاعات از چیپست Snapdragon 732G با طراحی 8 نانومتری استفاده کرده که پایداری بالایی در اجرای روان سیستم عامل و پردازش بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دارد. با وجود بدنه‌ی شیشه‌ای در هنگام پردازش‌های سنگین، میزان گرمای تولید شده توسط موبایل خیلی زیاد نیست. این گوشی در دو مدل اصلی با حافظه‌ی رم 6 و 8 گیگابایت با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro مربوط به دوربین با کیفیت آن است. جایی که شاهد یک سنسور 108 مگاپیکسلی از نوع واید بر روی گوشی به‌عنوان دوربین اصلی هستیم که علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت، قابلیت فیلم برداری 4K با 30 فریم بر ثانیه را هم دارد. سنسور دیگر ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی است و برای عکاسی اولترا واید می‌توانید از آن استفاده کنید. شیائومی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو هم بر روی این گوشی استفاده کرده و جز ویژگی‌های بسیار جذاب این ترکیب دوربین به‌حساب می‌آید و می‌توانید تصاویر بسیار با کیفیتی را در این سبک از عکاسی با ردمی نوت 10 پرو ثبت کنید. در نهایت یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق در کنار دوربین‌های گوشی قرار گرفته است. در مجموع می‌توان گوشی Redmi Note 10 Pro را به عنوان یکی گوشی‌هایی در بازار معرفی کرد که ارزش خرید بالایی دارند. اگر طراحی زیبا بدنه، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین با قابلیت‌های جذاب برای شما در هنگام خرید گوشی اولویت دارد، ردمی نوت 10 پرو انتخاب مناسبی برای شما است. در ادامه دقیق‌تر به نقد و بررسی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro خواهیم پرداخت.

طراحی و کیفیت ساخت Redmi Note 10 Pro

در ساخت گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro از شیشه در قاب پشتی گوشی استفاده شده که حس و حال بهتری را به نسبت پلاستیک هنگام کار کردن با گوشی در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی نمایشگر بزرگی با ابعاد 6.67 اینچ دارد و به صورت کلی با این سایز خیلی خوش دست نیست. اما شیائومی با طراحی لبه‌های گرد و همچنین استفاده از فریم پلاستیکی سعی کرده که در دست گرفتن گوشی را برای شما راحت‌تر کند. هم قاب شیشه‌ای نمایشگر هم قاب شیشه‌ای پشتی گوشی توسط محافظ Gorilla Glass 5 پوشیده شده‌اند که مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارند. امروزه شرکت‌های تولیدکننده موبایل سعی دارند از رنگ‌های متفاوت و خاص در گوشی‌های خود استفاده کنند و شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیست و شاهد رنگ‌بندی با الگوی طیف رنگی جذابی بر روی بدنه‌ی ردمی نوت 10 پرو هستیم. سه رنگ حاکستری، برنز و آبی برای گوشی انتخاب شده که با مشاهده‌ی آن‌ها متوجه نوع انتخاب رنگ متفاوت‌شان خواهید شد. با وجود بدنه‌ای مات و رنگ‌بندی روشن و کم‌رنگ، جای اثر انگشت بر روی قاب پشتی تا حدودی می‌ماند که بر روی رنگ‌ خاکستری بیشتر خودنمایی می‌کند.

قاب پشتی گوشی طراحی ساده‌ای داشته و بر روی آن لوگو Redmi و اطلاعات فنی محصول دیده می‌شود. ماژول دوربین موبایل اما طراحی خاصی دارد و دو سنسور بزرگ‌تر در بالا و پایین و دو سنسور کوچک‌تر در وسط قرار گرفته‌اند. بیرون زدگی ماژول هم یک‌تکه نیست و سنسورهای دوربین بر روی یک برآمدگی دیگر قرار گرفته‌اند. بر روی لبه‌ی سمت راست گوشی کلید کم و زیاد کردن صدا و کلید پاور به چشم می‌خورد. حسگر اثر انگشت بر روی کلید پاور قرار گرفته که سرعت بسیار بالایی هم دارد. اما شما برای باز کردن گوشی محدود به استفاده از این حسگر نیستید، با وجود قابلیت تشخیص چهره‌ی دو بعدی، می‌توانید قفل گوشی را خیلی ساده‌تر با دقت خوبی از این طریق هم انجام دهید. بر روی لبه‌ی دیگر گوشی هم اسلات قرار گیری سیم کارت تعبیه شده که به صورت همزمان از 2 سیم کارت و یک کارت حافظه‌ی MicroSD پشتیبانی می‌کند. بر روی لبه پایینی گوشی هم درگاه USB Type-C و بر روی لبه‌ی بالایی جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است.

نمایشگر 6.67 اینچی ردمی نوت 10 پرو باعث شده با یک گوشی بزرگ طرف باشیم. ابعاد این گوشی 164×76.5×8.1 میلی‌متر بوده و وزن آن هم 193 گرم است. گواهینامه IP مدل IP53، سلامت گوشی Redmi Note 10 Pro را در برابر پاشیدن شدن آب و خاک تضمین می‌کند. به صورت کلی گوشی Redmi Note 10 Pro در بخش طراحی و کیفیت ساخت امتیاز بالایی می‌گیرد و یکی از استانداردترین کیفیت‌های ساخت را در بین گوشی‌های این رنج قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه نمایش موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro

نمایشگر گوشی Redmi Note 10 Pro تمامی ویژگی‌هایی که یک صفحه نمایش با کیفیت باید داشته باشد را دارد. همان‌طور که اشاره شد ابعاد نمایشگر 6.67 اینچ است و از پنل AMOLED روی آن استفاده شده است. نمایشگر بزرگ گوشی حدود 86 درصد قاب جلویی گوشی را پوشانده که باعث شده نگاه کردن و کار کردن به گوشی با حاشیه‌های باریک، بسیار جذاب باشد. علاوه بر حاشیه‌های کم، ناچ بالای نمایشگر برای دوربین سلفی هم بسیار کوچک بوده به‌گونه‌ای که در هنگام تماشا فیلم و عکس شاید اصلا به چشم نیاید. پنل AMOLED قرار گرفته بر روی ردمی نوت 10 پرو دقت رنگ بالایی داشته و می‌توانید رنگ‌های بسیار زنده و شفافی را در نمایشگر آن مشاهده کنید. زاویه دید گوشی هم عملکرد خوبی داشته و شاهد کمترین میزان محو شدگی و کم‌رنگ شدن رنگ‌ها در زوایای مختلف هستیم.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی‌ نمایشگر این گوشی را مربوط به نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی آن دانست. با پشتیبانی از این نرخ نوسازی می‌توانید با سرعت بسیار بالا در منو و محیط‌های مختلف رابط کاربری چرخ بزنید و با فریم ریت بالا مشغول تجربه‌ی بازی‌های موبایلی شوید. نرخ نوسازی تصویر بین 60 و 120 هرتز تغییر می‌کند تا مصرف میزان باتری گوشی هم مدیریت شود. اما به صورت دستی هم می‌توانید یکی از این دو نرخ را برای فعالیت همه‌ی بخش‌های گوشی انتخاب کنید. کیفیت تصویر نمایشگر FHD+ با رزولوشن 1080×2400 است و تراکم پیکسلی آن هم 395ppi است. مشابه‌ی اکثر گوشی‌های جدید شاهد نسبت تصویر عریض‌تر با نسبت 20 به 9 در ردمی نوت 10 پرو هستیم. در کنار پنل AMOLED با کیفیت، شیائومی از ویژگی‌های دیگری هم برای نمایش هرچه‌بهتر تصاویر در این گوشی استفاده کرده و شاهد پشتیبانی صفحه نمایش Redmi Note 10 Pro از گستره‌ی رنگی DCI-P3 و HDR10 هستیم. همچنین به‌واسطه‌ی گواهینامه‌ی سلامتی SGS نورهای مزاحم نمایشگر به کمترین حالت رسیده تا سلامت چشم شما هم تضمین شود.

اگر قصد کار کردن با گوشی در محیط‌های پر نور مانند فضای باز و زیر نور خورشید را داشته باشید، صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 10 پرو شما را نا امید نخواهد کرد. میزان روشنایی این نمایشگر در بیشترین حالت به 1200 نیت می‌رسد که به‌واسطه‌ی آن به‌راحتی می‌توانید محتوای نمایشگر را در محیط‌های پر نور ببینید و با گوشی کار کنید. همانند طراحی، در بخش صفحه نمایش هم گوشی Redmi Note 10 Pro در دسته‌ی بهترین‌ها قرار می‌گیرد. در رنج قیمت Redmi Note 10 Pro نماینده‌ی دیگر شیائومی یعنی موبایل Poco X3 Pro هم نمایشگر 120 هرتزی در اخیتار شما قرار می‌دهد اما در آن گوشی از پنل IPS استفاده شده که کیفیتی در سطح پنل AMOLED ردمی نوت 10 پرو ندارد.

دوربین ردمی نوت 10 پرو

در بخش دوربین هم می‌توانید از گوشی Redmi Note 10 Pro انتظار بالایی داشته باشید. شیائومی از یک ماژول چهارتایی دوربین با سنسورهای متنوع استفاده کرده است. سنسور اصلی دروبین 108 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم برداری 4K تا 30 فریم و 1080p تا 60 فریم را دارد. این سنسور با f/1.9 توانایی بالایی در جذب نور محیط داشته و می‌توانید در شرایط نوری ضعیف هم با آن عکاسی کنید. این سنسور از نوع واید بوده بوده و فاصله‌ی کانونی 26 میلی‌متر را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین دوم از نوع اولترا واید یا همان فوق‌عریض است که 8 مگاپیکسلی است و با f/2.2 زاویه‌ی 118 درجه‌ای را برای عکاسی و فیلم برداری در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از بخش‌های جذاب ماژول دوربین مربوط به سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو گوشی است، جایی که می‌توانید با کیفیت بسیار خوب از سوژه‌های کوچک با فاصله‌ی نزدیک عکاسی کنید. این سنسور با قابلیت فوکوس خودکار (AF) توانایی بالایی در تشخیص سوژه اصلی از فاصله‌ی کم داشته و تصاویر ماکرو بسیار زیبایی را می‌توانید با آن ثبت کنید. در کنار این ترکیب دوربین، از یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم استفاده شده که در حالت‌های مختلف عکاسی مانند ماکرو و پرتره به کمک شما می‌آید.

کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی گوشی کیفیت خوبی داشته و جز نکات قوت گوشی ردمی نوت 10 پرو به حساب می‌آید. با استفاده از سنسور اصلی دوربین تنها در کیفیت 4K با 30 فریم و 1080p با 60 فرریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند و برای فیلم برداری با 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080p باید از سنسورهای اولترا واید و ماکرو استفاده کنید. یکی از نکات منفی بخش دوربین در فیلم برداری خود را نشان می‌دهد، جایی که شیائومی تنها بر روی کیفیت 1080p با 30 فریم بر ثانیه از لرزشگیر الکترونیک استفاده کرده است و در حالت‌های 60 فریم بر ثانیه و 4K نمی‌توانید از لرزشگیر استفاده کنید. شیائومی در دوربین گوشی Redmi Note 10 Pro از حالت عکاسی شب نسخه‌ی 2.0 رونمایی کرده که بهبود چشم‌گیری به نسبت حالت Night Mode گوشی‌های قبلی ندارد و همچنان شاهد نویز در تصاویر ثبت شده در نور کم هستیم.

نرم افزار دوربین گوشی ردمی نوت 10 پرو هم مشابه سایر مدل‌های شیائومی است و امکانات جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به جز حالت‌های عکاسی با HDR و پاناروما، می‌توانید از حالت نوردهی طولانی Long exposure استفاده کنید و تصاویر خلاقانه‌ای را با گوشی Redmi Note 10 Pro ثبت کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید سرعت شاتر دوربین اصلی را بالا برده و برای مثال از ستارگان در حالت حرکت یا ماشین‌های یک خیابان عکاسی کنید. همچنین حالت عکاسی و فیلم برداری Pro هم در این گوشی فعال است و می‌توانید با تنظیمات دستی، ویدیوها و تصاویر حرفه‌ای‌تری را ثبت کنید. از ویژگی‌های بسیار جذاب این بخش می‌توان حالت تایم لپس حرفه‌ای با دوربین اصلی و دوربین ماکرو اشاره کرد. با قابلیت Dual Video می‌توانید به صورت همزمان با دوربین جلو و پشت فیلم برداری کنید. حالت Photo Clones و Video Clones هم به شما اجازه‌ی ترکیب کردن سوژه‌های تصاویر مختلف باهم در یک قاب را می‌دهد که امکان خلاقانه‌ای برای عکاسی و فیلم برداری است.

دوربین سلفی گوشی هم بر روی ناچ بسیار کوچک بالای نمایشگر قرار گرفته که به دلیل کوچک‌ بودن سنسور توانایی خیلی بالایی در عکاسی و فیلم برداری ندارد. گشودگی دیافراگم این لنز خیلی نیست و با f/2.5 مجبور به ثبت تصاویر و ویدیوها هستید که باعث می‌شود در شرایط نوری ضعیف کیفیت بالایی را نتوانید خروجی بگیرید. دوربین سلفی هم به صورت 4K فیلم برداری نمی‌کند و در کیفیت 1080p می‌توانید تا 30 فریم، و کیفیت 720p تا 120 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. به صورت کلی شیائومی در بخش دوربین گوشی Redmi Note 10 Pro از قابلیت‌های فنی و نرم افزاری جذابی استفاده کرده و مشابه شعار اصلی موبایل، با یک دوربین در سطح گوشی‌های پرچمدار طرف هستیم.

سخت افزار و نرم افزار گوشی

شیائومی از چیپست Qualcomm Snapdragon 732G بر روی گوشی ردمی نوت 10 پرو استفاده کرده است که پایداری خوبی در پردازش اطلاعات مختلف دارد. این چیپست با طراحی 8 نانومتری یک ترکیب پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای را در خود جای داده است. برای پردازش‌های گرافیکی هم موبایل از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 استفاده می‌کند. با استفاده از این پردازنده مشکلی از بابت کار کردن در منوها و نرم افزارهای مختلف نخواهید داشت و می‌توانید با وجود 120 هرتزی بودن نمایشگر با کیفیت و سرعت بالا با رابط کاربری گوشی و نرم افزارهای مختلف کار کنید. یکی از کارهای سنگین برای هر چیپست پردازش اطلاعات مربوط به بازی‌های سنگین است. با گوشی Redmi Note 10 Pro می‌توانید بازی‌های سنگین موبایل را هم با کیفیت High اجرا کنید و مشکلی از بابت لگ و باگ نداشته باشید. بر روی آخرین تنظیمات گرافیکی هم می‌توانید تجربه بازی خوبی داشته باشید ولی فریم ریت شما تا حدودی افت خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های چیپست Snapdragon 732G پایداری بالا در پردازش اطلاعات است که در این گوشی هم شاهد آن هستیم. اما به صورت کلی باید توجه داشته باشید که پردازنده و قدرت پردازشی جز ویژگی‌های اصلی این گوشی نیست و شیائومی از یک چیپست آخرین مدل بر روی Redmi Note 10 Pro استفاده نکرده است. اگر اولویت شما از خرید گوشی، اجرای بازی‌های سنگین با کیفیت بسیار بالا است و یا قصد انجام پردازش‌های سنگین را بر روی گوشی دارید، در این رنج قیمت موبایل شیائومی می‌توانید Poco X3 Pro را با چیپست قوی‌تر تهیه کنید. اما به صورت کلی مشکلی در بخش عملکرد پردازشی گوشی وجود ندارد و در این رده‌ی کاربری کیفیت مطلوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ردمی نوت 10 پرو با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 عرضه شده است. با توجه به قدرت پردزشی گوشی و زمان عرضه می‌توانید انتظار داشته باشید که تا سه سال آینده هم بتوانید از آخرین نسخه‌ی موجود اندروید بر روی Redmi Note 10 Pro استفاده کنید. رابط کاربری گوشی هم قابلیت‌های شخصی سازی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و سرعت کار کردن با آن بالاست.

گوشی Redmi Note 10 Pro در دو نسخه‌ با ظرفیت حافظه‌ی رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شده است. نسخه‌ی 6 گیگابایت رم گوشی با دو ظرفیت ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت عرضه شده در حالی که نسخه‌ی رم 8 گوشی، تنها 128 گیگابایتی است. با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از کانفیگ‌های گوشی را خریداری کنید. با وجود پشتیبانی گوشی از MicroSD نگرانی از بابت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات هم نخواهد داشت.

باتری و شارژدهی Redmi Note 10 Pro

باتری گوشی Redmi Note 10 Pro هم عملکرد خوبی مانند سایر بخش‌های گوشی داشته و می‌تواند در حالت استفاده‌ی عادی بیشتر از یک روز کامل به شما شارژدهی دهد. باتری گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت آن 5020 میلی‌آمپر است که از طریق آداپتور 33 واتی موجود در بسته می‌توانید آن را به سرعت شارژ کنید. با استفاده از فناوری شارژ سریع می‌توانید در 30 دقیقه تا 59 درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید. برای فول شارژ شدن باتری هم چیزی در حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان نیاز دارید. در تست‌های انجام شده در حالت نمایش مستمر ویدیو، باتری ردمی نوت 10 پرو تا 17 ساعت 44 دقیقه و در حالت وب‌گردی تا 14 ساعت شارژدهی داشته است.

جمع‌بندی نقد و بررسی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از گوشی‌های با کیفیت بازار موبایل است که امکانات قابل‌توجهی را در این رنج قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. در بخش‌هایی مانند صفحه نمایش می‌توانیم آن را با گوشی‌های پرچدار مقایسه کنیم. در بخش طراحی و کیفیت ساخت و همچنین دوربین هم شاهد عملکرد خوبی از سمت Redmi Note 10 Pro هستیم. بخش‌های باتری و سخت افزار بخش‌هایی هستند که گزینه‌های بهتری برای آن‌ها در این رنج قیمت وجود دارد. این مورد به این معنی نیست که عملکرد ردمی نوت 10 پرو در این دو بخش ضعیف است، صرفا اگر اولویت شما از خرید گوشی پردازنده باشد، برای مثال گوشی Poco X3 Pro بازدهی بهتری برای شما دارد و یا در بخش باتری موبایل Samsung Galaxy A52 به دلیل صفحه نمایش کوچک‌تر و نرخ نوسازی تصویر پایین‌تر، شارژدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. اما به صورت کلی Redmi Note 10 Pro یک گوشی با ارزش خرید بالا است که در همه‌ی بخش‌ها شما را راضی خواهد کرد.

نکات مثبت:

  • طراحی و کیفیت ساخت بدنه
  • صفحه نمایش با کیفیت بالا AMOLED 120Hz
  • فناوری شارژ سریع با آداپتور 33 واتی
  • دوربین با کیفیت مخصوصا سنسور ماکرو
  • اجرای روان سیستم عامل و رابط کاربری

نکات منفی:

  • لرزشگیر دوربین تنها در حالت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه فعال است
  • نویز در تصاویر حالت شب
  • دوربین سلفی معمولی
برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت