۱۰ گوشی موبایل محبوب (۱۵ مرداد ۱۴۰۱)


بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، ۱۰ گوشی موبایل محبوب بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.

با ما همراه باشید.

۱. آیفون ۱۳ پرو مکس مدل ۲۵۶ گیگابایتی

بعد از سر و صداهای ممنوعیت واردات آیفون، تمام مدل‌های این گوشی یک شبه با افزایش قیمت بسیار زیادی مواجه شدند، از جمله ۱۳ پرو مکس. البته طی هفته‌ای که گذشت، قیمت ۱۳ پرو مکس کمی منطقی‌تر شده است. قدرتمندترین آیفون بازار، از همه نظر یک گوشی همه‌چیز تمام است. از پردازنده فوق قدرتمند A15 بایونیک گرفته تا ماژول چهارگانه دوربین که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور TOF می‌شود و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (موجود تا ۱ ترابایت) و در نهایت نمایشگر سوپر رتینا اولد فوق با‌کیفیت با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر اینچ همگی دلایلی هستند که این گوشی لوکس اپل جزو محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا باشد که با قیمت ۵۰,۴۸۹,۰۰۰ تومان قابل خریداری است.

۲. شیائومی Redmi Note 11 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

شیائومی Redmi Note 11 جزو میان‌رده‌های جدیدی است که محبوبیتش روز به روز در بازار بیشتر می‌شود. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز است و از یک ماژول دوربین ۴ گانه در پشت بدنه بهره می‌برد که قدرتمندترین دوربین آن ۵۰ مگاپیکسلی است. ضمنا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را هم می‌توان از مزایای این گوشی برشمرد. این گوشی را می‌توانید همین امروز با قیمت ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 

۳. سامسونگ گلکسی A32 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

پس از چند هفته دوری از فهرست محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا، A32 دوباره به رتبه‌های بالای این فهرست بازگشته است. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۴ اینچ و از نوع پنل Super AMOLED است. دوربین اصلی A32 سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A32 را تشکیل داده‌اند. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی موبایل را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۶,۱۶۹,۰۰۰ تومان تهیه کنید.

 

۴. شیائومی پوکو X4 Pro 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی

در مقایسه با پوکو X3، پوکو X4 Pro 5G از پردازنده‌ی ضعیف‌تری بهره می‌برد ولی در عوض قیمت مناسب‌تر و امکانات جدیدتری برای ارائه به مشتری دارد. از جمله این امکانات برجسته می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که در نور مناسب، عکس‌های فوق‌العاده با کیفیتی برایتان می‌گیرد. نمایشگر امولد با حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، ۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از فناوری ۵G، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی (شارژ صفر تا صد در ۴۰ دقیقه) از دیگر مشخصات برجسته این گوشی پوکو به حساب می‌آیند. پوکو X4 Pro 5G را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۹,۰۴۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری کنید.

 

 

۵. سامسونگ گلکسی A13 مدل ۶۴ گیگابایتی

این میان‌رده‌ی خوب اقتصادی سامسونگ طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. A13 در واقع جانشین گوشی موفق A12 به شمار می‌آید. سامسونگ برای این دیوایس اقتصادی از پردازنده‌ اگزینوس ۸۵۰ بهره گرفته که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶ اینچی و از نوع IPS بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند و از کیفیت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اندروید ۱۲ و باتری بسیار خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 

۶. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

گلکسی A53 طی هفته‌ای که گذشت تغییرات قیمتی زیادی نداشت. سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی جدید سامسونگ هستند. گلکسی A53 را می‌توانید امروز با قیمت ۱۱,۰۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

۷. سامسونگ گلکسی S22 Ultra مدل ۵۱۲ گیگابایتی

ظاهرا باید منتظر گران‌تر شدن پرچمدار اصلی سامسونگ باشیم. S22 Ultra که در طراحی قلم سری نوت را به ارث برده، از پردازنده قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر S22 Ultra از نوع داینامیک امولد با تراکم پیکسلی بی‌نظیر ۵۰۰ پیکسل بر اینچ بوده و ماژول چهارگانه دوربین آن از دوربین‌های واید، اولتراواید، تله‌فوتوی پریسکوپی و تله فوتو ۱۲+۱۰+۱۰+۱۰۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژ سریع ۴۵ واتی شارژ می‌شود و می‌تواند یک روز کامل با شما همراهی کند. این گوشی را می‌توانید با قیمت ۴۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان  خریداری کنید.

 

۸. آیفون SE 2022 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون SE 2022 طی هفته گذشته با کمی افت قیمت مواجه شده است. آیفون SE 2022 پارادوکسی است از قلب تپنده‌ای مدرن و ظاهری قدیمی. در این گوشی پردازنده‌ی A15 بایونیک اپل در کالبد آیفون ۸ قرار گرفته که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. آیفون SE 2022 فیس‌آیدی ندارد و از تاچ‌آیدی برای بازگشایی صفحه بهره می‌برد. نمایشگر ال سی دی (رتینا) ۴.۷ اینچی، دوربین اصلی ۱۲ و سلفی ۷ مگاپیکسلی و باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ از که آیفون SE 2022 را می‌توانید امروز با قیمت ۱۶,۶۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

۹. شیائومی می ۱۱ اولترا مدل ۵۱۲ گیگابایتی

می ۱۱ اولترا یک پرچم‌دار همه‌چیز تمام است. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده این گوشی نقش ایفا می‌کند که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. این یعنی تا حداقل چند سال، مشکلی بابت اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها نخواهید داشت. ماژول سه‌گانه دوربین‌های ۵۰+۴۸+۴۸ پیکسلی با زوم ۱۲۰ برابری، نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۷۰۰ نیت (۵۰۰ نیت بیشتر از آیفون ۱۳ پرو مکس) و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی (صفر تا صد شارژ در ۳۶ دقیقه) از دیگر مشخصاتی هستند که می ۱۱ اولترا را به یکی از جذاب‌ترین پرچمداران دنیای اندروید تبدیل کرده‌اند. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 

۱۰. پوکو M4 Pro مدل ۱۲۸ گیگابایتی

پوکو M4 Pro نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد بزرگ و درخشانی دارد که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نقطه قوت آن محسوب می‌شود. شیائومی در این گوشی از پردازنده هلیو G96 مدیاتک به عنوان قلب تپنده بهره گرفته که در پردازش‌های معمولی و اجرای بازی‌های روز عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم پردازنده را برای عملکرد بهتر یاری می‌کنند. دوربین ۲+۸+۶۴ مگاپیکسلی، اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی و وزن عالی ۱۷۹ گرمی جزو برگ‌های برنده این گوشی هستند که مشتریان زیادی برایش دست و پا کرده‌اند. این گوشی موبایل را می‌توانید امروز با قیمت ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان  خریداری کنید.

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت