۵ دوربین فیلمبرداری خودرو از برندهای معتبر در سال ۲۰۲۰


بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

خودروهای شخصی همیشه در معرض دزدیده شدن، ضربه خوردن و تصادف­‌هایی هستند که خیلی از آن­ها در حالتی که راننده ماشین را پارک کرده و خودرو بدون سرنشین است اتفاق می­‌افتند. با این وجود چه کسی می‌­تواند این صدمه­‌ها را پیش‌بینی و یا پیگیری کند؟ آن هم در حالتی که این اتفاقات گاهی با وجود راننده داخل ماشین هم پیش می‌آیند و کاری از هیچ کسی برنمی‌­آید.

استفاده از دوربین­های خودرو امروزه عمومیت بیشتری پیدا کرده­‌اند و افراد زیادی در دنیا برای محافظت از خودروهای شخصی­شان از این دوربین­ها استفاده می­‌کنند. بسته به این که شما دنبال چه ویژگی و یا قابلیتی در دوربین خودرو هستید، می­‌توانید مدل مورد نظر خود را از میان مدل­‌های مختلف دیگر پیدا کنید.

دوربین فیلمبرداری خودرو وای فو مدل  WR1

دوربین فیلمبرداری خودرو وای فو مدل  WR1

نقاط قوت:

  • ضبط فیلم به صورت Full HD
  • قابلیت قفل کردن تصاویر حساس
  • دارای سنسور تشخیص ضربه
  • مجهز به اپلیکیشن IOS  و اندروید
  • حافظه ۶۴ گیگابایت

نقاط ضعف:

  • عدم وجود صفحه نمایش بر روی دوربین

برند VIOFO  یکی از برترین و حرفه‌ای ترین تولید کنندگان دوربین خودرو در جهان است. در بین مدل­های متفاوت این برند، مدل WR1 به دلیل فضای کمی که اشغال می­کند به عنوان یکی از پرفروش­ترین و پرطرفدارترین دوربین خودرو در سراسر جهان معرفی شده است.

در هر زاویه­‌ای که این دوربین نصب شود، امکان پوشش ۱۶۰ درجه محیط اطراف خود را دارد. کیفیت ضبط فیلم در این دوربین به دلیل کارگذاری حسگرهای سونی در آن به صورت Full HD است. این قابلیت به این معنی است که تمامی فیلم­های ضبط شده توسط این دوربین، در شبانه ­روز با جزییات تصویری بالایی قابلیت نمایش دارند. تنها نکته‌­ای که کاربرد این دوربین را برای موارد خاص­تری متمایز می­کند، نداشتن صفحه نمایشگر یا همان مانیتور دوربین است.

یکی دو کلید کوچک بر بدنه­ی دوربین طراحی شده است که به وسیله­‌ی یکی از آن کلیدها می­توان تصویر ضبط شده در آن لحظه را در فضایی جداگانه ذخیره و حتی قفل کرد. تصاویری که توسط کاربر قفل می­شوند، در صورت پر شدن کارت حافظه دوربین به طور خودکار پاک نمی­شوند. در این حالت می­توان گفت که دوربین ایمنی خوبی برای فایل­های حساس مدنظر شما خواهد داشت.

از قابلیت­های دیگر این دوربین می­توان به سنسور تشخیص ضربه اشاره کرد که در مواقع سوانح و تصادفات بسیار به کار خواهد آمد. دوربین WR1 دارای اپلیکیشن IOS  و اندروید است که با وجود آن می­توانید از طریقWIFI  به دوربین نصب شده متصل شوید و ضبط تصاویر را مشاهده یا فضای داخلی تصاویر و حافظه دوربین را مدیریت کنید. این محصول جهت ذخیره­ سازی تصاویر و فیلم‌ها تا ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد.

دوربین فیلمبرداری خودرو اپمن مدل C450A

دوربین فیلمبرداری خودرو اپمن مدل C450A

نقاط قوت:

  • ارزان قیمت بودن
  • ضبط فیلم به صورت Full HD
  • مجهز به صفحه نمایش ۳ اینچی
  • دارای سنسورهای تشخیص ضربه و تشخیص حرکت

نقاط ضعف:

  • عدم اتصال به دوربین از طریق WIFI

در بین دوربین­های خودرو، دوربین C450A یکی از ارزان­ترین دوربین­هاست و به تناسب همین ویژگی تبدیل به یکی از پرفروش­ترین دوربین­های خودرو در بازار شده است. کیفیت Full HD تصاویر فیلم در مقایسه با قیمت این دوربین، نکته­ای قابل توجه است. صفحه نمایشی ۳ اینچی نیز برای این مدل طراحی شده تا به وسیله آن بتوان به تنظیمات دوربین، تماشا و مدیریت فایل ضبط شده دسترسی راحت­ت‌ری داشت. پوشش محیط اطراف تا ۱۷۰ درجه با این دوربین امکان­ پذیر است. حساسیت بالای سنسورهای طراحی شده‌ی دوربین به قدری است که جزییات تصاویر در شب را ضبط و از نمایش آن­ها پشتیبانی می­کند.

وجود سنسورهای تشخیص ضربه و تشخیص حرکت، امنیت خودروی شما را تا حد زیادی تامین می­کند. یکی از ویژگی­هایی که این دوربین را به پله­ای پایین­تر تنزل می­دهد، عدم اتصال دوربین به شبکه WIFI است. این ویژگی مدیریت فایل­ها و تصاویر ضبط شده توسط دوربین را به همان نمایشگری که برای آن طراحی شده محدود می­کند که خوشایند عده­ای از کاربران نیست.

دوربین فیلمبرداری خودرو وای فو مدل A129-DG

دوربین فیلمبرداری خودرو وای فو مدل A129-DG

نقاط قوت:

  • مجهز به یک دوربین جداگانه برای عقب ماشین
  • قابلیت تصویربرداری با کیفیتی فراتر از Full HD
  • دارای یک نمایشگر ۲ اینچی
  • قابلیت مشاهده تصاویر دوربین از طریق گوشی­‌های هوشمند
  • ایمن ساختن خودرو در حالت پارک، گمشدن و یا دزدیده شدن

نقاط ضعف:

  • قیمت بالای دوربین

به نسبت دوربین­های خودروی موجود در بازار این مدل از برند VIOFO   به عنوان در صدرترین دوربین­های خودرو به جهت قیمت خرید شناخته شده است. با وجود گران قیمت بودن با خرید این دوربین می­توانید یک دوربین اضافه برای عقب ماشین هم داشته باشید که با این شرایط خرید آن به نسبت خرید به صرفه‌­ای خواهد بود. زاویه دید در دوربین جلو ۱۴۰ درجه و در دوربین عقب برابر با ۱۶۰ درجه است.

این قابلیت برای دوربین عقب نیز وجود دارد که با استفاده از آن بتوان از فضای داخلی کابین خودرو هم فیلمبرداری کرد. تصاویر ضبط شده در هر دو دوربین با کیفیت و وضوح  بالایی همراه است. کیفیت تصویربرداری این دوربین یک پله از Full HD هم بالاتر است. وجود یک نمایشگر ۲ اینچی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این دوربین است.

از ویژگی منحصر به فردی در مورد این دوربین نیز باید یاد کرد که مجهز بودن آن به GPS است. اگر خودروی شما گم و یا دزدیده شود، با وجود این دوربین بر خودرویتان می­توانید به راحتی آن را پیدا کنید. این دوربین را می­توان با گوشی­های هوشمند نیز کنترل و مدیریت کرد و حتی تصاویر ضبط شده را بر روی گوشی مشاهده کرد. از طریق WIFI نیز می­توان آن را به باندهای ۲ یا ۵ گیگاهرتزی متصل کرد. هم­چنین این دوربین مجهز به سنسور تشخیص ضربه است. در حالتی که خودرو پارک شده در صورتی که حالت پارک خودرو در دوربین فعال باشد، دوربین با تشخیص ضربه شروع به فیلمبرداری می­کند.

دوربین فیلمبرداری خودرو مدل S16

دوربین فیلمبرداری خودرو مدل S16

نقاط قوت:

  • پوشش تصاویر محیط اطراف تا ۱۷۰ درجه
  • مجهز به شبکه WIFI
  • ضبط فیلم به صورت Full HD
  • قابلیت قفل امکانات به صورت اتوماتیک

نقاط ضعف:

  • عدم وجود صفحه نمایش بر روی دوربین

این مدل دوربین خودرو نیز یکی از حرفه‌­ای­ترین مدل­هاست که در حالت­های نور کم و شب قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا را دارد. به دلیل شکل طراحی و نوع قابلیت­های آن می­توان برای فیلمبرداری در مکان­های دیگر از آن استفاده کرد. به طور مثال قابلیت نصب روی دوچرخه از ویژگی­های این مدل است. کیفیت تصاویری که با این دوربین ضبط می­شوند به صورت Full HD است و به دلیل وجود شبکه WIFI در این دوربین می­توان از طریق گوشی­های هوشمند نیز تنظیمات و تصاویر ضبط شده توسط این دوربین را کنترل کرد. هم­چنین قابلیت قفل امکانات دوربین نیز در آن طراحی شده است. ضمنا از طریق گوشی­های هوشمند می­توان فیلم­هایی که از قبل توسط این دوربین ضبط شده­‌اند را ‌مشاهده کرد.

دوربین فیلمبرداری خودرو روسوتو مدل RS301

دوربین فیلمبرداری خودرو روسوتو مدل RS301

نقاط قوت:

  • پوشش تصاویر محیط اطراف تا ۱۷۰ درجه
  • دقت بالا در ضبط جزییات تصاویر
  • ضبط فیلم و تصویربرداری به صورت Full HD
  • مجهز به شبکه WIFI و کنترل با فاصله ۱۰-۱۲ متر
  • قابلیت ذخیره تصاویر بر روی گوشی هوشمند

نقاط ضعف:

  • عدم وجود صفحه نمایش بر روی دوربین

ظرافت این دوربین در نمایش جزییات تصاویر در همه فصول و هر ساعتی از شبانه ­روز مثال زدنی است. این دوربین قادر است تا بدون وجود اشعه مادون قرمز در کمترین نور ممکن به فیلمبرداری با کیفیت خود ادامه دهد. این دوربین به شبکه WIFI نیز مجهز است که علاوه بر قابلیت کنترل تنظیمات و تصویربرداری می­توان با آن تا فاصله ­ی ۱۰ تا ۱۲ هم کار کرد. هم­چنین می­توان فایل­‌هایی که توسط دوربین ذخیره­‌سازی شده‌­اند را بدون خارج کردن آن­ها از دوربین به تلفن همراه‌تان انتقال دهید. در توضیحاتی که کمپانی این مدل آورده، گفته شده که طراح جهت جلوگیری از زیاد شدن ابعاد آن صفحه نمایشگر را از طراحی حذف کرده و این کمبود را با قابلیت نمایش تصاویر روی گوشی­‌های هوشمند جبران کرده است. از دیگر مزیت‌­های این دوربین طراحی آن در ابعادی بسیار کوچک است که با وجود نصب حالتی مخفی پیدا می­کند. علاوه بر خود دوربین، یک دوربین دوم دیگر نیز با این دوربین همراه است که استفاده­‌های بسیاری می­تواند داشته باشد و تصویر محیط را تا ۱۲۰ درجه پوشش می­دهد.

علاقه‌مند به خرید دوربین خودرو هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس موبایل، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس موبایل یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس موبایل از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال، از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی و ... به محض ورود به اطلس موبایل با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اطلس موبایل مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. مناسب‌ترین جمله درباره اطلس موبایل ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید با تشکر اطلس موبایل

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت